leg_workout_keepup

Εσωτερικό μηρών – Έτσι θα γυμνάσεις ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματός σου

By

Τι κι αν περνάς ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο κάνοντας pilates, yoga, αερόβια προπόνηση και ασκήσεις με βάρη; Υπάρχουν κάποια σημεία του σώματος που θεωρούνται πιο «δύσκολα» και σίγουρα ούτε εγώ έχω καταφέρει να τα γυμνάσω και να τα σμιλέψω όσο θα ήθελα.

Για παράδειγμα το εσωτερικό των μηρών. Σε έχει κάνει να αισθανθείς αρκετές φορές άβολα όταν φοράς κοντά φορέματα, παρά το γεγονός πως έχεις αδύνατα πόδια! Το σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα χαλαρό και το λίπος που συγκεντρώνεται είναι επίμονο.

Προκειμένου να βελτιώσεις την εικόνα του αποφάσισα να σου δέιξω την άσκηση που πρέπει να εντάξεις στο ασκησιολόγιο σου τη λεγόμενη «walking lunge», δηλαδή τις προβολές ποδιών που γίνεται με ταυτόχρονο περπάτημα. Η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε χώρο (στο γυμναστήριο, στο σπίτι, στο γήπεδο) αφού δεν απαιτεί κάποιο εξοπλισμό, αντιθέτως λειτουργεί με το βάρος του ίδιου το σώματος και την κίνηση που αυτό πραγματοποιεί.

Το «walking lunge» τονώνει τους μηρούς, κάνει  τους υπόλοιπους μύες των ποδιών να «καίνε», σφίγγει τους γλουτούς, βελτιώνει την ισορροπία του σώματος.

Πώς θα εκτελέσεις την άσκηση

  • Στάσου όρθια και βάλε τα χέρια στη μέση σου. Κάνε ένα βήμα με το ένα σου πόδι και χαμήλωσε τον κορμό σου για να σχηματίσεις ορθή γωνία με αυτό.
  • Φέρε μπροστά το άλλο πόδι και επανέφερε το σώμα σου στην αρχική θέση.
  • Κάνε ένα μεγάλο βήμα με το άλλο πόδι και χαμήλωσε τον κορμό σου για να σχηματίσεις με αυτό ορθή γωνία. Το πόδι που μένει πίσω κάθε φορά θα πρέπει να είναι ελαφρώς λυγισμένο. Ακολούθησε την διαδικασία αυτή  ώστε να κάνεις 10-15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.
  • Ιδανικός αριθμός σετ: 3
  • Μακροπρόθεσμα προτείνω να κρατήσεις και αλτήρες στα χέρια για να αυξήσεις το βαθμό δυσκολίας της άσκησης και να ενισχύσεις την αποτελεσματικότητά της.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News