Έτοιμη για γρήγορα αποτελέσματα; Δοκίμασε αυτή την άσκηση του 1 λεπτού!

By

Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες φορές δεν έχω το χρόνο να πάω στο γυμναστήριο. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγω πλέον να γυμνάζομαι στο σπίτι χωρίς να χαλάω τα χρήματά μου στα γυμναστήρια που δεν προλαβαίνω να πηγαίνω. Φαντάζομαι πως το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζετε και πολλοί από εσάς. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε στο σπίτι σας για να γυμνάσετε όλο το σώμα.

Όταν ήμασταν νεώτεροι μας έλεγαν ότι πρέπει να ξεκινάμε τη γυμναστική από τα πόδια γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν πως από εκεί ξεκινάει όλη η δύναμη. Σήμερα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Γνωρίζουμε πως όλα ξεκινούν από τους δυνατούς κοιλιακούς και αυτοί είναι οι πρώτοι που πρέπει να γυμνάσουμε.

keep_plank03

Βάλε τη σανίδα στο παιχνίδι και ξεκίνα ένα ταξίδι δίχως γυρισμό

Αποφάσισε πως θα ξεκινήσεις με 30 δευτερόλεπτα την ημέρα, συνέχισε για 4 ημέρες και αύξησε το χρόνο παραμονής στη στάση της σανίδας στο 1 λεπτό. Μετά από 4 ημέρες πήγαινε στο ενάμιση λεπτό. Συνέχισε μέχρι να μπορείς να κάθεσαι στη στάση της σανίδας για 10 ολόκληρα λεπτά.

Αν νιώθεις ότι πονάνε οι καρποί σου μην τα παρατάς. Έχεις απλά αγύμναστους καρπούς. Όσο συνεχίζεις τόσο λιγότερο θα σε πονάνε μέχρι που ο πόνος θα γίνει παρελθόν.

keep_plank01

Να θυμάσαι πως είτε τρέχεις, είτε κολυμπάς, είτε κάνεις ποδήλατο είτε απλά περπατάς, η δύναμή σου προέρχεται από τον κορμό σου. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεσαι όσο πιο δυνατούς κοιλιακούς γίνεται.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Alessandra Ambrosio: Μας δείχνει στη Μύκονο το τέλειο σώμα της και εμείς σου λέμε τι τρώει και πώς γυμνάζεται!

Λένε ότι όταν οι άγγελοι της Victoria’s Secret προπονούνται για το show είναι σαν να προπονούνται για τους Ολυμπιακούς...
Διαβάστε Περισσότερα