Έτσι προπονείται μια αθλήτρια στο τρέξιμο για το Ρίο!

By

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πώς προπονείται ένας αθλητής για τους Ολυμπιακούς αγώνες; Προσωπικά αναρωτιέμαι πολλές φορές και τώρα που έμαθα δεν θα μπορούσα παρά να μεταφέρω τις γνώσεις μου και σε σένα.

Η αθλήτρια στο τρέξιμο. Allyson Felix (η οποία έχει 4 χρυσά Ολυμπιακά μετάλλια και έχει τρέξει τα 200 μέτρα σε 21 δευτερόλεπτα) μίλησε για την προπόνησή της. “Είμαι ενθουσιασμένη για το καλοκαίρι και για όλα όσα πρόκειται να έρθουν”, είπε.

Κατά τα άλλα προπονείται 4-5 ώρες την ημέρα, 5-6 μέρες την εβδομάδα. Από τις 4-5 ώρες προπόνησης, οι 3 είναι στο γήπεδο και οι 2 είναι στο γυμναστήριο. Όταν βρίσκεται, λοιπόν, στο γυμναστήριο επικεντρώνεται σε ασκήσεις που γίνονται με το βάρος του σώματος. Αυτό σημαίνει ότι κάνει πολλά box jumps, jump squats, bunny hops και φυσικά deadlifts. Αυτά τη βοηθάνε να γίνεται ακόμα πιο γρήγορη στο τρέξιμο και να αποκτάει τον δυνατό κορμό που χρειάζεται.

Αν θέλεις και εσύ να κάνεις μια τέτοιου είδους προπόνηση, δες ένα πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να ξεκινήσεις…

kl_rio01

kl_rio02

kl_rio03

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα