keepup evligisia

Θέλεις μεγαλύτερη ευλυγισία; Αυτές είναι οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις!

By

Βλέποντας τις αγαπημένες μου μπαλαρίνες και την ευλυγισία που έχουν (έχω ξετρελαθεί με την σειρά city.ballet Season 1 και 2) έχω αποφασίσει πως θέλω και εγώ να αποκτήσω λίγη από την ευλυγισία τους. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη ειδικά όταν είσαι στα 30 σου.

Ένας γιόγκι-γκουρού μου είχε πει κάποτε να μην απογοητεύομαι ποτέ και πώς όλα μπορούν να συμβούν με επιμονή και υπομονή. “Το σώμα σου είναι σαν τον βράχο πάνω στον οποίο στάζουν σταγόνες νερού. Όσο σκληρός και αν είναι ο βράχος κάποια στιγμή οι σταγόνες θα του δημιουργήσουν τρύπα”, μου είχε πει μιλώντας μεταφορικά για την υπομονή και την επιμονή που πρέπει να δείχνω σε όλα όσα θέλω να αποκτήσω.

Δες, λοιπόν, 6 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν και θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσεις την ευλυγισία που και εσύ ονειρεύεσαι… Και αφού τις κάνεις μια φορά, επανέλαβε και επανέλαβε και επανέλαβε.

Low Lunge with Quad Stretch

kl_eul

Αυτό που κάνεις ουσιαστικά εδώ είναι μια προβολή. Ξεκίνα κάνοντας προβολή με το ένα σου πόδι και χαμήλωσε αγγίζοντας το πάτωμα με το χέρι του αντίθετου χεριού. Με το άλλο χέρι πιάσε το πέλμα του ποδιού που έχει μείνει πίσω και τράβα το προς τα μπροστά ενώ έχεις την πλάτη σου τεντωμένη. Μείνει για 60 δεύτερα και επανέλαβε από την αντίθετη μεριά.

Wide-Legged Forward Fold

kl_eul01

Ξεκίνα από όρθια στάση και άνοιξε τα πόδια σου αρκετά (όπως βλέπεις και στη φωτό) Έπειτα σκύψε προς τα μπροστά όσο περισσότερο μπορείς μέχρι να ακουμπήσεις τα πέλματά σου με τα δυο σου χέρια. Μείνε εκεί για 60 δευτερόλεπτα.

Downward Facing Dog to Plank

kl_eul05

Ξεκίνα από τη στάση του σκύλου στη γιόγκα (με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα χέρια το ίδιο ανοιχτά δημιούργησε ένα ανάποδο V με το σώμα σου). Έπειτα χαμήλωσε τη λεκάνη σου, απομάκρυνε όσο χρειάζεται πόδια και χέρια και πέσε σε σανίδα (θέλεις το κορμί σου να είναι όλο σε μια ευθεία, τα χέρια να βρίσκονται κάτω από τους ώμους σου και η κοιλιά σου να είναι σφιχτή). Μείνε για λίγο και επέστρεψε στη στάση του σκύλου. Συνέχισε να πηγαίνεις από τη μια στην άλλη στάση για 30 δεύτερα.

Malasana Squats

kl_eul02

Από όρθια στάση και με τα πόδια σου ανοιχτά κάνε ένα σκουότ (κάθισμα). Ένωσε τις παλάμες σου μπροστά σου και άριχσε να πιέζεις με τους αγκώνες σου τα γόνατά σου στο πλάι. Μείνε εκεί για 60 δεύτερα.

Forward Fold With Shoulder Stretch

kl_eul-3

Άνοιξε τα πόδια σου αρκετά (περισσότερο από το ύψος των ώμων) και σκύψε μπροστά έχοντας ενωμένα τα χέρια σου πίσω από την πλάτη σου. Όταν σκύψεις εντελώς μπροστά μετακίνησε τα χέρια σου-όπως είναι δεμένα-προς το κεφάλι σου χωρίς να τα λυγίσεις. Μείνε εκεί για 30 δεύτερα.

Καλό είναι να επαναλαμβάνεις καθημερινά τις παραπάνω ασκήσεις αν θέλεις να αποκτήσεις ευλυγισία. Διαφορετικά είναι ένα πολύ καλό stretching που μπορείς να κάνεις πού και πού για να ξεπιάνεσαι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Υδατάνθρακες: Δες τι θα πάθεις αν τους κόψεις εντελώς!

Είναι πραγματικά επικίνδυνο και οι περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε άγνοια. Μπορεί οι δίαιτες χωρίς υδατάνθρακα να είναι πολύ δημοφιλείς...
Διαβάστε Περισσότερα