Γιατί να κάνω προθέρμανση;

By

” Άκου λέει γιατί να κάνω προθέρμανση;”

Μεταξύ μας και εγώ όταν βιάζομαι ιδιαίτερα, δεν έχω πολύ χρόνο, μπαίνω για προπόνηση “κρύα”.

Μεγάλο λάθος!!!

Η προθέρμανση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της προπόνησης που πρέπει πάντα να γίνεται πριν την έναρξή της.

Προετοιμάζει τον οργανισμό για την επιβάρυνση που θα ακολουθήσει, τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο.

Να “κουνηθεί” το αίμα βρε αδελφέ…

woman-startΗ προθέρμανση μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά από αυτή.

Αφιέρωσε λίγο χρόνο σε κάποιες ασκήσεις προθέρμανσης, ανάλογες με την ένταση και το επίπεδο του προγράμματος που θα ακολουθήσει, έτσι θα προετοιμάσεις το σώμα σου για τη μετάβαση από τη φυσιολογική κατάσταση στην κατάσταση της προπόνησης.

Η διάρκεια της προθέρμανσης καλό είναι να κυμαίνεται από 10′ έως 20′ (ανάλογα με το είδος της προπόνησης που θα ακολουθήσει) και η έντασή της δεν πρέπει να είναι υψηλή, καθώς σε αυτή την περίπτωση θα κουραστείς αρκετά πριν ακόμα ξεκινήσεις την κύρια προπόνηση.

Βάλε την προθέρμανση στο πρόγραμμά σου και θα καταφέρεις

• να ενεργοποιήσεις το αναπνευστικό και το κυκλοφορικό σύστημα του οργανισμού σου

• να προετοιμάσεις την καρδιά σου μέσω της σταδιακής αύξησης των παλμών

• να αυξήσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου και θα βελτιώσεις την ελαστικότητα των μυών σου, γεγονός που θα σε προφυλάξει από ανεπιθύμητους τραυματισμούς.

gym_instructorΠόσα είδη προθέρμανσης υπάρχουν;

Η γενική προθέρμανση

Μπορεί να αποτελείται από ασκήσεις που κινητοποιούν μεγάλες μυϊκές ομάδες, (πόδια, στήθος, πλάτη), ή που συμμετέχει όλο το σώμα, όπως το αργό ή γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο χαλαρής έντασης, το ποδήλατο, η κωπηλατική, το σχοινάκι και γενικά ασκήσεις χαμηλής έντασης.

timthumb.php

Η ειδική προθέρμανση

Περιλαμβάνει ασκήσεις για εκείνες τις μυϊκές ομάδες που θα επιβαρυνθούν κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Για παράδειγμα, εάν σκοπεύεις να κάνεις μια προπόνηση ποδιών, θα εκτελέσεις τις αντίστοιχες προθερμαντικές ασκήσεις, με ελάχιστο ή καθόλου βάρος σε σχέση με την κανονική σου προπόνηση.

Extra tip: μην ξεχνάς τις αναπνοές σου καθώς συγκεντρωνεσαι σε κάθε σημείο τόσο κατα την διάρκεια της προθέρμανσης όσο και κατά την προπόνησή σου.

Have fun

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα