Γύμνασε τα χέρια σου με μια μόνο άσκηση γιόγκα!

By

Βαριέμαι τα βάρη και ό,τι έχει να κάνει με σήκωμα πραγμάτων. Μπορώ να πω πως προτιμώ να γυμνάζομαι χωρίς εξοπλισμό με το βάρος του σώματός μου. Αυτός είναι και ο λόγος που σου προτείνω να δοκιμάσεις την παρακάτω άσκηση γιόγκα η οποία είναι ιδανική για την εκγύμναση των τρικεφάλων σου.

Ξεκίνα κάνοντάς την μια φορά και συνέχισε αυξάνοντας τις επαναλήψεις ανά μια μέρα παρά μέρα.

Plank

kl_askisi04

Ξεκίνα κάνοντας σανίδα κρατώντας το σώμα σου σε μια ευθεία και έχοντας τους ώμους σου στο ύψος των καρπών σου. Κράτα σφιχτή την κοιλιά σου.

Chaturanga

kl_askisi01

Με μια εκπνοή λύγισε τους αγκώνες σου χαμηλώνοντας το σώμα σου.

Up Dog

kl_askisi02

Εισπνέοντας ανέβασε πάνω μόνο τον κορμό σου και τεντώσου καλά βγάζοντας προς τα έξω το στήθος σου.

Chaturanga

kl_askisi01

Εκπνέοντας επέστρεψε στην ίδια στάση με προηγούμενως.

Plank

kl_askisi04

Εισπνέοντας επέστρεψε σε σανίδα.

Down Dog

kl_askisi05

Εξέπνευσε σπρώχνοντας τους γοφούς σου προς τα πίσω και καταλήγοντας στη στάση του σκύλου.

Μπορεί στην αρχή να σε δυσκολέψει η παραπάνω άσκηση αλλά μετά από μερικές επαναλήψεις θα αισθανθείς πολύ καλύτερα ενώ θα νιώθεις τους τρικέφαλούς σου να καίνε.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα