Γύμνασε τα χέρια σου χωρίς όργανα, όπου κι αν βρίσκεσαι (ακόμα και στην παραλία)

By

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι 7 λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σου και ο λόγος είναι επειδή η άσκηση μεγάλης έντασης σε λίγο χρόνο είναι αυτή που θα σου δώσει τα αποτελέσματα που θέλεις γρήγορα.

Άλλωστε τώρα που είναι καλοκαίρι και έχει πολύ ζέστη είναι πολύ δύσκολο να γυμνάζεσαι για πολύ παραπάνω. (Αν αντέχεις, πάντως, καλό είναι να επαναλάβεις το 7λεπτο άλλες 2-3 φορές για να έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα). Δες ποιες είναι οι ασκήσεις που θα γυμνάσουν τα χέρια σου χωρίς όργανα, σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν βρίσκεσαι (ακόμα και στην παραλία).

Superman Holds With Squeeze

kl_askisi02

Ξάπλωσε μπρούμυτα σε ένα στρωματάκι και φέρε τα χέρια σου σε ευθεία στο ύψος των ώμων σου με τους δείχτες σου να δείχνουν προς τα πάνω. Ανασήκωσε το στήθος, τα χέρια και τα πόδια σου ταυτόχρονα. Κάνε μια μικρή παύση και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Κάνε 10 επαναλήψεις.

Diamond push-ups

kl_askisi01

Άγγιξε μεταξύ τους τους δείχτες και τους αντίχειρές σου και κάνε πους απς σε αυτή τη στάση. Κάνε συνολικά 10 επαναλήψεις.

Plank Ups

kl_askisi01

Ξεκίνα κάνοντας την λεγόμενη σανίδα. Έχοντας τους κοιλιακούς σου σφιχτούς και όλο το σώμα σου σε ευθεία, αντικαθιστάς πρώτα τον ένα αγκώνα με τη μια παλάμη σου και και μετά τον άλλον με την άλλη παλάμη σου. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε την άσκηση 10 φορές. 

Inchworm to Push-Up

kl_askisi05

Ξεκίνα σε όρθια στάση και με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων σου. Σκύψε και με τις παλάμες σου περπάτα μέχρι να έρθεις σε στάση για να κάνεις push-up. Κάνε ένα και επέστεψε με τις παλάμες σου στην αρχική σου θέση. Κάνε 10 τέτοιες επαναλήψεις.

Tricep Dips

kl_askisi03

Στάσου μπροστά από μια καρέκλα ή έναν καναπέ και ακούμπα τις παλάμες σου σε αυτόν. Η δική σου στάση είναι καθιστή χωρίς ουσιαστικά να κάθεσαι. Λύγιζε και τέντωνε τους αγκώνες σου χαμηλώνοντας το σώμα σου προς τα κάτω. Φρόντισε οι αγκώνες σου να βρίσκονται ακριβώς πίσω από το σώμα σου. Κάνε το ίδιο 10 φορές.

Δεν πειράζει αν δεν προλάβεις να κάνεις όλες τις ασκήσεις μέσα στο 7λεπτο. Ο στόχος είναι να γυμναστείς με ένταση σε αυτά τα λεπτά ακόμα και αν δεν μπορείς να βγάλεις όλες τις ασκήσεις.

Αν είσαι τελείως αρχάρια και δεν έχεις γυμναστεί ποτέ στη ζωή σου καλό είναι να μιλήσεις πρώτα με κάποιον personal trainer έτσι ώστε να σου δείξει ποια ακριβώς είναι η σωστή στάση σώματος σε κάθε άσκηση.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News