Η άσκηση Barre που θα βάλει φωτιά στα οπίσθια και τα πόδια σου!

By

Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές το μόνο πράγμα που θέλουν οι περισσότερες γυναίκες είναι να χάσουν τα κιλάκια που πήραν στις διακοπές και να προετοιμαστούν για το Φθινόπωρο που έρχεται.

Στα πλαίσια, λοιπόν, της ανανέωσης θέλεις και εσύ (όπως και οι περισσότερες) να βάλουν στο παιχνίδι και την γυμναστική. Για να δώσεις το σχήμα που θέλεις στα οπίσθια και τα πόδια σου σου προτείνω να κάνεις την παρακάτω άσκηση.

Σύμφωνα με την γυμνάστρια, Tanya Becket, αυτή η άσκηση γυμνάζει τους μηρούς, τους γλουτούς και τον κορμό.

kkep_butt01

Πώς να κάνεις την άσκηση

  • Ξεκίνα ανοίγοντας τα πόδια σου όπως θα το έκανες αν ήταν να κάνεις ένα squat. Γύρνα τις μύτες των ποδιών σου προς τα έξω.
  • Λύγισε τα γόνατά σου και κάνε ένα κάθισμα. Σήκωσε το ένα πέλμα σου και κάνε καθισματάκια έχοντάς το σηκωμένο. Κράτα το άλλο σου πέλμα στο έδαφος.
  • Κάνε στην αρχή την άσκηση για 10-20 δευτερόλεπτα. Έπειτα, πρόσθεσε σιγά-σιγά και μερικά ακόμα δευτερόλεπτα. Μόλις τελειώσεις με το ένα σηκωμένο πέλμα, κατέβασέ το και σήκωσε το άλλο σου πέλμα.
  • Αν θέλεις, μπορείς να σηκώσεις και τα δύο σου πέλματα προσπαθώντας ταυτόχρονα να ισορροπείς. Αυτό θα κάνει λίγο πιο δύσκολη την άσκηση και θα έχει ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Fashion Style

H πιο σέξι influencer μας δείχνει τα αγαπημένα της μαγιό- Δες πού μπορείς να τα αγοράσεις αλλά και πού θα βρεις παρόμοια

Aν ρωτήσεις τον σύντροφό σου ή έναν οποιονδήποτε άντρα ποια influencer θεωρεί την πιο σέξι τότε είμαι σίγουρη πως...
Διαβάστε Περισσότερα