Η άσκηση για τέλεια κοιλιά που είναι καλύτερη από τους κλασικούς κοιλιακούς!

By

Μπορεί να έχεις μάθει από μικρή πως οι καλύτερες ασκήσεις για την κοιλιά είναι οι κοιλιακοί αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα. Η συγκεκριμένη άσκηση που σου προτείνω είναι δοκιμασμένη και μπορεί να σου χαρίσει εκπληκτικά αποτελέσματα. Κάνε όποια από τις 3 εκδοχές θεωρείς ότι μπορείς να κάνεις 8-10 φορές, 4-5 φορές την εβδομάδα για τέλεια αποτελέσματα.

Για αρχάριους: Ξεκίνα από το έδαφος ξαπλώνοντας ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα χέρια σου σε έκταση πάνω από το κεφάλι σου. Έτσι όπως είσαι πάρε φόρα (όσο αυτό είναι εφικτό) και σήκωσε τον κορμό σου από το έδαφος με τα χέρια σου τεντωμένα. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση και επανέλαβε.

kl_koilia

Για μεσαίους επιπέδου: Ξεκίνα από το έδαφος ξαπλώνοντας ανάσκελα με τα πόδια σου λυγισμένα και σηκωμένα (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία). Σήκωσε και τα χέρια σου και φέρτα παράλληλα με τα πόδια σου. Πάρε φόρα και σήκωσε τον κορμό σου. Επέστρεψε πίσω και επανέλαβε.

kl_koilia01

Για προχωρημένους: Ξεκίνα από το έδαφος ξαπλώνοντας ανάσκελα με το σώμα σου σε ευθεία. Σήκωσε τον κορμό σου σηκώνοντας ταυτόχρονα και τα πόδια και τα χέρια σου. Επέστρεψε πίσω και επανέλαβε.

kl_koilia02

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα