Η Νο1 άσκηση για να αποκτήσεις τη λεπτή μέση της Beyonce!

By

Μπορεί να είναι χυμώδης και να έχει ένα ζουμερό κορμί αλλά η Beyonce έχει απίστευτη λεπτή μέση. Πώς το καταφέρνει αυτό γιατί εμείς έχουμε μάθει να πιστεύουμε πως μια γυναίκα που είναι γενικά ζουμερή δεν μπορεί παρά να έχει και κοιλίτσα.

Κι όμως, η Beyonce αποδεικνύει το αντίθετο και μας λέει και πώς το καταφέρνει.

kl_bey01

Ο personal trainer της τραγουδίστριας, Marco Borges, λέει πως η αγαπημένη άσκηση της Beyonce είναι ένας συνδυασμός push-ups και side kick. “Tα push-ups γυμνάζουν τους μύες του στήθους, τα χέρια και τους ώμους ενώ τονώνουν όλο τον κόρμο. Το side kick από την άλλη γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς”, λέει ο Borges.

Nα τι πρέπει να κάνεις: Ξεκίνα από τη στάση του puh-up. Λύγισε τα χέρια σου και κάνε ένα push-up. Μόλις επιστρέψεις σήκωσε το δεξί σου πόδι και κλώτσα κάτω από το σώμα σου προς τα δεξιά. Αν νιώθεις ότι ισορροπείς σήκωσε και το αριστερό σου χέρι. Κάνε ακόμα ένα push-up και κλώτσα με το άλλο σου πόδι. Επανέλαβε 12-15 φορές.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα