Η Νο1 άσκηση για να αποκτήσεις τη λεπτή μέση της Beyonce!

By

Μπορεί να είναι χυμώδης και να έχει ένα ζουμερό κορμί αλλά η Beyonce έχει απίστευτη λεπτή μέση. Πώς το καταφέρνει αυτό γιατί εμείς έχουμε μάθει να πιστεύουμε πως μια γυναίκα που είναι γενικά ζουμερή δεν μπορεί παρά να έχει και κοιλίτσα.

Κι όμως, η Beyonce αποδεικνύει το αντίθετο και μας λέει και πώς το καταφέρνει.

kl_bey01

Ο personal trainer της τραγουδίστριας, Marco Borges, λέει πως η αγαπημένη άσκηση της Beyonce είναι ένας συνδυασμός push-ups και side kick. “Tα push-ups γυμνάζουν τους μύες του στήθους, τα χέρια και τους ώμους ενώ τονώνουν όλο τον κόρμο. Το side kick από την άλλη γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς”, λέει ο Borges.

Nα τι πρέπει να κάνεις: Ξεκίνα από τη στάση του puh-up. Λύγισε τα χέρια σου και κάνε ένα push-up. Μόλις επιστρέψεις σήκωσε το δεξί σου πόδι και κλώτσα κάτω από το σώμα σου προς τα δεξιά. Αν νιώθεις ότι ισορροπείς σήκωσε και το αριστερό σου χέρι. Κάνε ακόμα ένα push-up και κλώτσα με το άλλο σου πόδι. Επανέλαβε 12-15 φορές.

You may also like

Hot News

post-image
Beauty News & Trends Περιποίηση

Ολική επαναφορά: Όταν έκανα μάσκα βρώμης στο πρόσωπό μου…

Θέλεις να επαναφέρεις τη λάμψη στην επιδερμίδα σου;  Δοκίμασε την πιο απλή και σούπερ αποτελεσματική μάσκα με βρώμη! Έχουμε...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
LIVE WELL News & Trends

Διπολική διαταραχή: 5 Celebrities που “πολεμούν” καθημερινά με τη μανιοκατάθλιψη

Είναι διάσημοι, καταξιωμένοι… και πάσχουν από διπολική διαταραχή! Δεν είναι κάτι που μπορείς να διακρίνεις με την πρώτη ματιά...
Διαβάστε Περισσότερα