Η Νο1 άσκηση για να αποκτήσεις τη λεπτή μέση της Beyonce!

By

Μπορεί να είναι χυμώδης και να έχει ένα ζουμερό κορμί αλλά η Beyonce έχει απίστευτη λεπτή μέση. Πώς το καταφέρνει αυτό γιατί εμείς έχουμε μάθει να πιστεύουμε πως μια γυναίκα που είναι γενικά ζουμερή δεν μπορεί παρά να έχει και κοιλίτσα.

Κι όμως, η Beyonce αποδεικνύει το αντίθετο και μας λέει και πώς το καταφέρνει.

kl_bey01

Ο personal trainer της τραγουδίστριας, Marco Borges, λέει πως η αγαπημένη άσκηση της Beyonce είναι ένας συνδυασμός push-ups και side kick. “Tα push-ups γυμνάζουν τους μύες του στήθους, τα χέρια και τους ώμους ενώ τονώνουν όλο τον κόρμο. Το side kick από την άλλη γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς”, λέει ο Borges.

Nα τι πρέπει να κάνεις: Ξεκίνα από τη στάση του puh-up. Λύγισε τα χέρια σου και κάνε ένα push-up. Μόλις επιστρέψεις σήκωσε το δεξί σου πόδι και κλώτσα κάτω από το σώμα σου προς τα δεξιά. Αν νιώθεις ότι ισορροπείς σήκωσε και το αριστερό σου χέρι. Κάνε ακόμα ένα push-up και κλώτσα με το άλλο σου πόδι. Επανέλαβε 12-15 φορές.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα