Η προπόνηση των 2 λεπτών για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις ακόμα και στην κουζίνα σου!

By

Δες τι μπορείς να κάνεις μέσα σε 2 λεπτά την ημέρα και μάλιστα με τη βοήθεια δύο μικρών πετσετών

Knee Tucks

Ξεκίνα ερχόμενη στη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Σέρνε κάθε φορά και τα δύο σου πόδια προς το στήθος σου και επέστρεφε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Legs In and Out

Ξεκίνα πάλι από τη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Κράτα και τα δυο σου πόδια ίσια και ανοιγόκλεινέ τα. Επανέλαβε 10 φορές.

Mountain Climbers

Πάλι από τη στάση της σανίδας βάλε το κάθε σου πόδι πάνω σε μια πετσέτα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος εναλλάξ. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όσο πιο γρήγορα θέλεις. Κάνε συνολικά 20 επαναλήψεις.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα