Η προπόνηση των 2 λεπτών για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις ακόμα και στην κουζίνα σου!

By

Δες τι μπορείς να κάνεις μέσα σε 2 λεπτά την ημέρα και μάλιστα με τη βοήθεια δύο μικρών πετσετών

Knee Tucks

Ξεκίνα ερχόμενη στη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Σέρνε κάθε φορά και τα δύο σου πόδια προς το στήθος σου και επέστρεφε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Legs In and Out

Ξεκίνα πάλι από τη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Κράτα και τα δυο σου πόδια ίσια και ανοιγόκλεινέ τα. Επανέλαβε 10 φορές.

Mountain Climbers

Πάλι από τη στάση της σανίδας βάλε το κάθε σου πόδι πάνω σε μια πετσέτα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος εναλλάξ. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όσο πιο γρήγορα θέλεις. Κάνε συνολικά 20 επαναλήψεις.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News