Η προπόνηση των 2 λεπτών για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις ακόμα και στην κουζίνα σου!

By

Ποιος νοιάζεται για τους κοιλιακούς του, τώρα που χειμωνιάζει; Αυτή την ερώτηση έκανα στον εαυτό μου τις προάλλες όταν είδα το αγόρι μου να κάνει burpees στο σαλόνι για να γυμνάσει τους κοιλιακούς του (λέει)!

Ευτυχώς που δεν έκανα την ερώτηση και φωναχτά, γιατί ικανό τον είχα να με πιάσει από το γιακά και να με καθίσει με το ζόρι να κάνω 10 burpees για πλάκα (κανείς δε γελάει)!

Δυστυχώς όσο και να μην το θέλω μερικές ασκήσεις για κοιλιακούς είναι απαραίτητες. Δες τι μπορείς να κάνεις μέσα σε 2 λεπτά την ημέρα και μάλιστα με τη βοήθεια δύο μικρών πετσετών.

Knee Tucks

Ξεκίνα ερχόμενη στη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Σέρνε κάθε φορά και τα δύο σου πόδια προς το στήθος σου και επέστρεφε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Legs In and Out

Ξεκίνα πάλι από τη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Κράτα και τα δυο σου πόδια ίσια και ανοιγόκλεινέ τα. Επανέλαβε 10 φορές.

Mountain Climbers

Πάλι από τη στάση της σανίδας βάλε το κάθε σου πόδι πάνω σε μια πετσέτα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος εναλλάξ. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όσο πιο γρήγορα θέλεις. Κάνε συνολικά 20 επαναλήψεις.

You may also like

Instagram Slider

  • The best way to predict the future is to create
  • Just let that negative shit goooo  taylorlewisphoto hannahedenfitness keepupgr
  • You are not hungry you are looking for something to
  •      !!

Hot News