Η προπόνηση των 2 λεπτών για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις ακόμα και στην κουζίνα σου!

By

Δες τι μπορείς να κάνεις μέσα σε 2 λεπτά την ημέρα και μάλιστα με τη βοήθεια δύο μικρών πετσετών

Knee Tucks

Ξεκίνα ερχόμενη στη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Σέρνε κάθε φορά και τα δύο σου πόδια προς το στήθος σου και επέστρεφε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Legs In and Out

Ξεκίνα πάλι από τη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Κράτα και τα δυο σου πόδια ίσια και ανοιγόκλεινέ τα. Επανέλαβε 10 φορές.

Mountain Climbers

Πάλι από τη στάση της σανίδας βάλε το κάθε σου πόδι πάνω σε μια πετσέτα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος εναλλάξ. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όσο πιο γρήγορα θέλεις. Κάνε συνολικά 20 επαναλήψεις.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Αν θέλεις δυνατούς και γυμνασμένους κοιλιακούς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση!

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν γυμνασμένους κοιλιακούς απλά για ομορφιά αλλά το να έχεις έναν δυνατό κορμό είναι σημαντικό για...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι διατροφολόγοι λένε πως αυτό το φρούτο έχει πιο πολύ ζάχαρη και από μια Μars!

Δεν είναι όλα τα φρούτα γεμάτα ζάχαρη. Υπάρχουν, όμως, μερικά -δεν σας πάει ο νους- που αποτελούν διατροφικές βόμβες....
Διαβάστε Περισσότερα