Η προπόνηση των 2 λεπτών για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις ακόμα και στην κουζίνα σου!

By

Δες τι μπορείς να κάνεις μέσα σε 2 λεπτά την ημέρα και μάλιστα με τη βοήθεια δύο μικρών πετσετών

Knee Tucks

Ξεκίνα ερχόμενη στη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Σέρνε κάθε φορά και τα δύο σου πόδια προς το στήθος σου και επέστρεφε στην αρχική σου θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Legs In and Out

Ξεκίνα πάλι από τη στάση της σανίδας και βάλε κάθε πόδι σου πάνω σε μια πετσέτα. Κράτα και τα δυο σου πόδια ίσια και ανοιγόκλεινέ τα. Επανέλαβε 10 φορές.

Mountain Climbers

Πάλι από τη στάση της σανίδας βάλε το κάθε σου πόδι πάνω σε μια πετσέτα. Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος εναλλάξ. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όσο πιο γρήγορα θέλεις. Κάνε συνολικά 20 επαναλήψεις.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Alessandra Ambrosio: Μας δείχνει στη Μύκονο το τέλειο σώμα της και εμείς σου λέμε τι τρώει και πώς γυμνάζεται!

Λένε ότι όταν οι άγγελοι της Victoria’s Secret προπονούνται για το show είναι σαν να προπονούνται για τους Ολυμπιακούς...
Διαβάστε Περισσότερα