Κάψε περισσότερες θερμίδες και χάσε βάρος γρήγορα με αυτήν την άσκηση Tabata!

By

Ακόμα και αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου, σίγουρα έχεις 4 λεπτά (το λιγότερο) για να κάνεις έστω και μια άσκηση Tabata.

Στην ουσία, αυτό που κάνεις όταν κάνεις Tabata είναι το εξής: για 20 δευτερόλεπτα κάνεις μια άσκηση με ένταση προσπαθώντας να χωρέσεις όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς και για 10 δευτερόλεπτα ξεκουράζεσαι. Συνεχίζεις το ίδιο πράγμα 8 φορές μέχρι να συμπληρώσεις συνολικά 4 λεπτά.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δεις ένα πρόγραμμα που αποτελείται από δύο Tabata και μερικές ασκήσεις για ζέσταμα. Μέσα σε 10 μόλις λεπτά θα έχεις κάνει μια πολύ καλή προπόνηση.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η υγιεινή συνταγή της μιας κατσαρόλας που μπορείς να φτιάχνεις όλο το καλοκαίρι

Μήπως έχεις περιορισμένο ελεύθερο χρόνο; Μήπως είσαι τόσο πολυάσχολη που δεν προλαβαίνεις ούτε να μαγειρέψεις; Σε νιώθω και γι’αυτό...
Διαβάστε Περισσότερα