Κάψε περισσότερες θερμίδες και χάσε βάρος γρήγορα με αυτήν την άσκηση Tabata!

By

Ακόμα και αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου, σίγουρα έχεις 4 λεπτά (το λιγότερο) για να κάνεις έστω και μια άσκηση Tabata.

Στην ουσία, αυτό που κάνεις όταν κάνεις Tabata είναι το εξής: για 20 δευτερόλεπτα κάνεις μια άσκηση με ένταση προσπαθώντας να χωρέσεις όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς και για 10 δευτερόλεπτα ξεκουράζεσαι. Συνεχίζεις το ίδιο πράγμα 8 φορές μέχρι να συμπληρώσεις συνολικά 4 λεπτά.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δεις ένα πρόγραμμα που αποτελείται από δύο Tabata και μερικές ασκήσεις για ζέσταμα. Μέσα σε 10 μόλις λεπτά θα έχεις κάνει μια πολύ καλή προπόνηση.

You may also like

Hot News