Κάψε περισσότερες θερμίδες και χάσε βάρος γρήγορα με αυτήν την άσκηση Tabata!

By

Ακόμα και αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου, σίγουρα έχεις 4 λεπτά (το λιγότερο) για να κάνεις έστω και μια άσκηση Tabata.

Στην ουσία, αυτό που κάνεις όταν κάνεις Tabata είναι το εξής: για 20 δευτερόλεπτα κάνεις μια άσκηση με ένταση προσπαθώντας να χωρέσεις όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς και για 10 δευτερόλεπτα ξεκουράζεσαι. Συνεχίζεις το ίδιο πράγμα 8 φορές μέχρι να συμπληρώσεις συνολικά 4 λεπτά.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δεις ένα πρόγραμμα που αποτελείται από δύο Tabata και μερικές ασκήσεις για ζέσταμα. Μέσα σε 10 μόλις λεπτά θα έχεις κάνει μια πολύ καλή προπόνηση.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Νάντια Μπουλέ: Η αλλαγή που έκανε στη διατροφή της και δεν παίρνει ποτέ βάρος!

Για το εξώφυλλο του περιοδικού Shape φωτογραφήθηκε η Νάντια Μπουλέ όπου μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε και...
Διαβάστε Περισσότερα