επίπεδη κοιλιά

Κι όμως γίνεται! Επίπεδη κοιλιά μέσα σε λίγες μέρες

By

Θες επίπεδη και γραμμωμένη κοιλιά… άμεσα; Σου έχουμε την λύση!

Οι κοιλιακοί από μόνοι τους δεν χαρίζουν επίπεδη κοιλιά. Οι ειδικοί μας προτείνουν να διορθώσουμε τη διατροφή μας και ειδικότερα να αφαιρέσουμε τα κακά λιπαρά, να κάνουμε διαλειμματική προπόνηση και στοχευμένες ασκήσεις αποκλειστικά για την περιοχή των κοιλιακών.

Δείτε μερικά από τα workouts που προτείνουν και επιλέξτε εκείνο που σας ταιριάζει.

Εκτελέστε τις ασκήσεις καθημερινά. Υπόσχεση: Απώλεια λίπους σε 1 εβδομάδα

Εκτελέστε το workout 4 φορές/εβδομάδα. Υπόσχεση: Απώλεια λίπους σταδιακά σε 1 μήνα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Οι 5 τροφές που αυξάνουν τον μεταβολισμό σου

Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σου να αυξήσει τον μεταβολισμό του, να κάψει περισσότερο λίπος και...
Διαβάστε Περισσότερα