Mια 3λεπτη άσκηση αναπνοής για επίπεδη κοιλιά και διέγερση του θυρεοειδή!

By

Μπορεί προσωπικά να μην έχω θέμα με τον θυρεοειδή μου αλλά υπάρχει πολύς κόσμος γύρω μου που ταλαιπωρείται από αυτόν και τα καμώματά του. Γι’αυτό και βρήκα για όλους εσάς μια άσκηση που μπορεί πέρα από το να σας χαρίσει επίπεδη κοιλιά, να διεγείρει τον θυρεοειδή σας.

Η Fern Olivia που προτείνει αυτήν την 3λεπτη άσκηση είναι ιδρύτρια της thyroid.yoga και γνωρίζει πολύ καλά τις τεχνικές τις αυτοίασης. Δες την άσκηση που μας προτείνει…

Ξεκίνα είτε όρθρια είτε σε καθιστή στάση. Ένωσε τη μια σου παλάμη με την άλλη όπως φαίνεται και στη φωτογραφία. Δημιούργησε μια ένταση στις παλάμες τραβώντας τη μια μακριά από την άλλη.

kl_koilia01

Όταν εισπνέεις θα γυρίζεις προς τα αρστερά όλο σου τον κορμό με τα χέρια σου δεμένα όπως είναι. Όταν εκπνέεις θα γυρίζεις προς τα δεξιά. Γυρίζοντας προς τα αριστερά θα βοηθάς στην καλύτερη κυκλοφορία και στην καλύτερη μεταφορά του αίματος προς την καρδιά. Γυρίζοντας προς τα δεξιά αποτοξινώνεις το ήπαρ.

Φρόντιζε να κρατάς τα χέρια σου στο ύψος του στήθους έτσι ώστε να στέλνεις ενέργεις στον θυρεοειδή σου.

Μετά από 3 λεπτά γρήγορης μετακίνησης από δεξιά προς τα αριστερά και το αντίστροφο, χαλάρωσε. Κλείσε τα μάτια σου και ανέπνευσε βαθιά.

Φρόντιζε να επαναλαμβάνεις αυτή την άσκηση μια φορά την ημέρα.

You may also like

Hot News