Η μια και μοναδική άσκηση που θα τονώσει τα οπίσθιά σου!

By

Μου αρέσει πάρα πολύ να μου λένε πως με μόνο μια άσκηση μπορώ να γυμνάσω πόδια, χέρια, οπίσθια και όλα τα σχετικά. Και ο λόγος που μου αρέσει είναι επειδή δεν χρειάζεται να παιδεύομαι με πολλές ασκήσεις και να χάνω το χρόνο μου ειδικά όταν είναι πολύ περιορισμένος.

Για σένα, λοιπόν, που μπορεί κάποιες μέρες να μην έχεις καθόλου χρόνο για γυμναστική μια και μόνο άσκηση για να τονώσεις τα οπίσθιά σου θα σου λύσει τα χέρια.

Για να την κάνεις θα χρειαστείς ένα λάστιχο γυμναστικής.

kl_opisthia

Στάσου στα 4 και ακούμπα στα γόνατα και τους αγκώνες σου. Πέρνα το λάστιχο κάτω από τη μια πατούσα και κράτα το με τα δυο σου χέρια. Τέντωνε το πόδι που έχεις το λάστιχο και λύγιζέ το. Κάνε 15-20 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα