home-workout

Μια σούπερ-γρήγορη προπόνηση που θα γυμνάσει όλο σου το σώμα!

By

Αν θέλεις να κάνεις μια πολύ γρήγορη προπόνηση στο σπίτι τότε δες παρακάτω τι μπορείς να κάνεις με τη βοήθεια μιας καρέκλας.

Γόνατα ψηλά

kl_askisi01

Στάσου μπροστά από μια καρέκλα και ανέβασε το ένα σου πόδι πάνω σε αυτήν. Ανέβασε και το άλλο και σήκωσέ το ψηλά. Επανέλαβε την ίδια άσκηση κάνοντας 20 επαναλήψεις.

Push-ups

kl_askisi02

Βάλε τα πόδια σου πάνω στην καρέκλα και τα χέρια σου κάτω από αυτήν. Κάνε 10 πους απς.

Βυθίσματα

kl_askisi03

Ακούμπα τις παλάμες σου στην καρέκλα και κάνε βυθίσματα με τον κορμό σου. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Κοιλιακοί

kl_askisi04

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα κάνε αυτούς τους κοιλιακούς. Ξάπλωσε ανάσκελα μπροστά από την καρέκλα και βάλε τα πόδια σου πάνω σε αυτήν. Κάνε κοιλιακούς όπως ξέρεις. Επανέλαβε 15 φορές.

Αν έχεις χρόνο επανέλαβε και τις 4 ασκήσεις άλλες 2-3 φορές.

Τώρα δεν έχεις καμιά δικαιολογία να μην γυμναστείς ακόμα και εκείνες τις ημέρες που λες πως δεν έχεις χρόνο ούτε να φας. Και να φας έχεις χρόνο και να γυμναστείς έστω και λίγο. Άλλωστε το “λίγο” είναι πολύ καλύτερο από το “τίποτα”.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
News & Trends Εναλλακτικές Θεραπείες Υγεία

Ύπνωση και Ευεξία: Πως θα κατακτήσεις τους στόχους σου και θα αρχίσεις να απολαμβάνεις τη γυμναστική

Eίσαι ένας από τους ανθρώπους που δραπετεύουν από τη γυμναστική, τεμπελιάζουν ή βαριούνται να πάνε στο γυμναστήριο; Σίγουρα, θα...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
News & Trends ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

3 υγιεινές τροφές που εξακολουθούν να αποτελούν θερμιδικές βόμβες

Στην αγορά θα βρεις μια τεράστια ποικιλία από τροφές που χαρακτηρίζονται υγιεινές και ωφέλιμες για την καλή λειτουργία του...
Διαβάστε Περισσότερα