home-workout

Μια σούπερ-γρήγορη προπόνηση που θα γυμνάσει όλο σου το σώμα!

By

Αν θέλεις να κάνεις μια πολύ γρήγορη προπόνηση στο σπίτι τότε δες παρακάτω τι μπορείς να κάνεις με τη βοήθεια μιας καρέκλας.

Γόνατα ψηλά

kl_askisi01

Στάσου μπροστά από μια καρέκλα και ανέβασε το ένα σου πόδι πάνω σε αυτήν. Ανέβασε και το άλλο και σήκωσέ το ψηλά. Επανέλαβε την ίδια άσκηση κάνοντας 20 επαναλήψεις.

Push-ups

kl_askisi02

Βάλε τα πόδια σου πάνω στην καρέκλα και τα χέρια σου κάτω από αυτήν. Κάνε 10 πους απς.

Βυθίσματα

kl_askisi03

Ακούμπα τις παλάμες σου στην καρέκλα και κάνε βυθίσματα με τον κορμό σου. Κάνε 15 επαναλήψεις.

Κοιλιακοί

kl_askisi04

Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα κάνε αυτούς τους κοιλιακούς. Ξάπλωσε ανάσκελα μπροστά από την καρέκλα και βάλε τα πόδια σου πάνω σε αυτήν. Κάνε κοιλιακούς όπως ξέρεις. Επανέλαβε 15 φορές.

Αν έχεις χρόνο επανέλαβε και τις 4 ασκήσεις άλλες 2-3 φορές.

Τώρα δεν έχεις καμιά δικαιολογία να μην γυμναστείς ακόμα και εκείνες τις ημέρες που λες πως δεν έχεις χρόνο ούτε να φας. Και να φας έχεις χρόνο και να γυμναστείς έστω και λίγο. Άλλωστε το “λίγο” είναι πολύ καλύτερο από το “τίποτα”.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Home Style

Jessica Alba: Η επιχείρησή της αξίζει 1 δις δολάρια και εκείνη μας ξεναγεί στο νέο της σπιτικό μαζί με τα 3 παιδιά της!

Πώς μεταπηδάς από την μεγάλη οθόνη του Hollywood στα εξώφυλλα του Forbes με τον τίτλο “Η πιο πλούσια αυτοδημιούργητη...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η πιο υγιεινή συνταγή για μπριάμ και τι πρέπει να προσέξετε στο μαγείρεμά του!

Αυτή η σούπερ υγιεινή συνταγή για μπριάμ είναι άκρως καλοκαιρινή και μπορεί να φτιαχτεί με τα λαχανικά που αγαπάτε. ...
Διαβάστε Περισσότερα