keepup_abs

Μισείς τις ασκήσεις για κοιλιακούς; Κάνε μόνο αυτές τις 3 και δες αποτέλεσμα!

By

Aυτές είναι οι 3 ασκήσεις τις οποίες χρειάζεσαι για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου.

Russian Twist

kl_koiliakoi01

Αυτή την άσκηση μπορείς να την κάνεις χωρίς εξοπλισμό αλλά αν θέλεις να ξεμπερδεύεις και να δεις πιο σύντομα αποτελέσματα, πάρε ένα βαράκι στα χέρια και ξεκίνα.

Κάτσε στο έδαφος με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματά σου λίγο πιο πάνω από το έδαφος. Πήγαινε τον κορμό σου λίγο προς τα πίσω και κράτα την πλάτη σου όσο πιο ίσια γίνεται. Κράτα το βαράκι και με τα δυο σου χέρια και έτσι όπως είσαι πήγαινε μια δεξιά και μια αριστερά. Επανέλαβε 16 φορές.

Toe Touches

kl_koiliakoi02

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα με ίσια χέρια και πόδια. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σηκώνεις χέρια και πόδια και να προσπαθείς να αγγίξεις με τα χέρια σου τις μύτες των ποδιών σου. Κάνε 20 επαναλήψεις.

Elbow Plank

kl_koiliakoi03

Η σανίδα στους αγκώνες είναι μια άσκηση που μπορεί να γυμνάσει όλο το σώμα και φυσικά τους κοιλιακούς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να σταθείς στις μύτες των ποδιών σου και στους αγκώνες σου και να μείνεις σε αυτή τη στάση για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Όσο πιο πολύ μείνεις τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις. Σκέψου ότι το supermodel, Miranda Kerr, μένει 10 ολόκληρα λεπτά σε αυτή τη στάση και πάρε δύναμη.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
LIVE WELL Σεξ & Σχέσεις

4 τρόποι να κάνεις καλύτερο σεξ το 2020, σύμφωνα με τους ειδικούς

Το Pure Romance, μία από τις παλαιότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της σεξουαλικής υγείας και της ερωτικής ζωής, διεξήγαγε...
Διαβάστε Περισσότερα