Μόλις 15 λεπτά γυμναστικής είναι αρκετά για να γυμνάσεις όλο σου το σώμα σε 3 εβδομάδες (δες τι πρέπει να κάνεις)!

By

Το παν στη γυμναστική είναι η συνέπεια. Δεν λέει τίποτα το να γυμναστείς για τρεις συνεχόμενες ώρες μια μέρα και μετά να ξαναθυμηθείς να επισκεφτείς το γυμναστήριο μετά από μια εβδομάδα. Δοκίμασε να κάνεις το παρακάτω 15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής κάθε μέρα για 3 εβδομάδες και θα δεις τα αποτελέσματα στο σώμα σου.

Πρόγραμμα 15 λεπτών

30 squats

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 push-ups

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 burpees

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 κοιλιακοί

Ξεκούραση για ένα λεπτό

30 βυθίσματα

Ξεκούραση για 1 λεπτό

kl_programma01

Το καλό με αυτό το πρόγραμμα είναι πως πρόκειται για ένα υψηλής έντασης πρόγραμμα το οποίο μπορείς να κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι. Ακόμα και αν είσαι ένα πολύ απασχολημένο άτομο, αυτό το πρόγραμμα είναι ιδανικό για την περίπτωσή σου. Δοκίμασέ το και θα καταλάβεις για τι ακριβώς μιλάω!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Έτσι θα χάσεις 7 κιλά σε 2 εβδομάδες (Τι να τρως και πώς να γυμνάζεσαι)

Χρειάζεται αποφασιστικότητα, πειθαρχία, καλή διατροφή και σωστή άσκηση για να χάσεις βάρος γρήγορα. Ουσιαστικά ο στόχος σου δεν είναι...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η τέλεια αυγο-σαλάτα (χωρίς μαγιονέζα) για τα σάντουιτς του καλοκαιριού!

Ποιος θέλει να μαγειρεύει καθημερινά τώρα που καλοκαιριάζει; Κανείς! Και επειδή όσο αυξάνονται οι θερμοκρασίες η ζέστη σε μια...
Διαβάστε Περισσότερα