Μόλις 15 λεπτά γυμναστικής είναι αρκετά για να γυμνάσεις όλο σου το σώμα σε 3 εβδομάδες (δες τι πρέπει να κάνεις)!

By

Το παν στη γυμναστική είναι η συνέπεια. Δεν λέει τίποτα το να γυμναστείς για τρεις συνεχόμενες ώρες μια μέρα και μετά να ξαναθυμηθείς να επισκεφτείς το γυμναστήριο μετά από μια εβδομάδα. Δοκίμασε να κάνεις το παρακάτω 15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής κάθε μέρα για 3 εβδομάδες και θα δεις τα αποτελέσματα στο σώμα σου.

Πρόγραμμα 15 λεπτών

30 squats

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 push-ups

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 burpees

Ξεκούραση για 1 λεπτό

30 κοιλιακοί

Ξεκούραση για ένα λεπτό

30 βυθίσματα

Ξεκούραση για 1 λεπτό

kl_programma01

Το καλό με αυτό το πρόγραμμα είναι πως πρόκειται για ένα υψηλής έντασης πρόγραμμα το οποίο μπορείς να κάνεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι. Ακόμα και αν είσαι ένα πολύ απασχολημένο άτομο, αυτό το πρόγραμμα είναι ιδανικό για την περίπτωσή σου. Δοκίμασέ το και θα καταλάβεις για τι ακριβώς μιλάω!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα