keepup_plank

Μόνο έτσι θα καταφέρεις να πας την προπόνησή σου σε άλλο επίπεδο!

By

Ό,τι γυμναστική κι αν κάνεις το σίγουρο είναι πως θα έχεις δοκιμάσει την εκπληκτική σανίδα έστω και μια φορά. Αυτή η άσκηση γυμνάζει όλο το σώμα χωρίς ουσιαστικά να κάνεις τίποτα. Παρόλα αυτά είναι αρκετά κουραστική.


Αφού, λοιπόν, τελειοποιήσεις την κλασική σανίδα, καλό είναι να ανέβεις επίπεδο και να δοκιμάσεις μια λίγο πιο δύσκολη παραλλαγή της για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

kl_sanida01

Σηκώνοντας απλά τα γόνατά σου δίνεις στους κοιλιακούς και στους ώμους σου την “άδεια” να δουλέψουν ακόμα πιο σκληρά. Δες πώς ακριβώς θα κάνεις αυτήν την παραλλαγή της σανίδας.

  • Ξεκίνα από την κλασική στάση σανίδας.
  • Σήκωσε το αριστερό σου γόνατο στο στήθος ανασηκώνοντας και τη λεκάνη σου προς τα πάνω. Έπειτα γύρισε στην αρχική σου θέση. Κάνε το ίδιο με το άλλο σου πόδι. Αυτό είναι μια επανάληψη. Συνέχισε εναλλάσοντας πόδια μέχρι να συμπληρώσεις ένα λεπτό.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
LIVE WELL Travel

5 πράγματα που κάνουμε στις διακοπές και «απαγορεύονται» στην καθημερινή ζωή

Οι διακοπές είναι μία ευχάριστη νότα στην ήδη κουραστική και βαρετή καθημερινότητα κάθε ανθρώπου. Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει τις...
Διαβάστε Περισσότερα