keepup_gloutoi

Μόνο μια άσκηση χρειάζεσαι για να ανορθώσεις τους γλουτούς σου (Δες πώς να την κάνεις)!

By

Θέλεις την τέλεια άσκηση για την ανόρθωση των γλουτών και των οπίσθιων μηριαίων σου; 

Ξάπλωσε ανάσκελα με την πλάτη σου να ακουμπάει στο πάτωμα (σε ένα στρωματάκι). Ακούμπα τα χέρια σου στα πλαϊνά του κορμού.

kl_opisthia01

Πάρε μια μπάλα γυμναστικής (ή μια άλλη μπάλα) και πάτα το δεξί σου πέλμα πάνω της έχοντας το γόνατό σου λυγισμένο.

Έπειτα σήκωσε το αριστερό σου πόδι ελαφρώς λυγισμένο προς το ταβάνι. Κατέβασε το αριστερό σου πόδι προς το πάτωμα σε ορθή γωνία χωρίς να το ακουμπήσεις κάτω και χωρίς να κουνήσεις το υπόλοιπο σώμα σου. Επανέλαβε για 1 λεπτό και άλλαξε πόδι.

Για καλύτερα αποτελέσματα φρόντιζε να έχεις τη λεκάνη σου σηκωμένη σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News