Να τι πρέπει να κάνεις για να μην καταλήξεις με καμπούρα (είναι πανεύκολο)

By

Ε τότε είσαι στο σωστό σημείο για να μάθεις πώς να κάθεσαι και να στέκεσαι δυναμικά.

Σίγουρα θα έχει πάρει το αυτί σου τους κινδύνους που αντιμετωπίζεις όταν κάθεσαι για πολλές ώρες στην ίδια θέση χωρίς να σηκώνεσαι. Κινδυνεύεις να εμφανίσεις καρδιαγγειακά προβλήματα καθώς και καρκίνο (μακριά από εμάς) ενώ μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα και στη στάση του σώματός σου.

Όλα τα παραπάνω με έκαναν να σκεφτώ και να ψάξω να βρω έναν τρόπο για να τα αποτρέψω με το λεγόμενο Δυναμικό Κάθισμα.

Τι ακριβώς είναι αυτό…

Είναι αυτό που λέει και η λέξη. Πρόκειται για το κάθισμα που χρειάζεται και τη δική σου συμβολή και δεν είναι παθητικό (σαν αυτό που κάνεις όλον αυτόν τον καιρό). Όταν το κάνεις είναι σαν να κάθεσαι και να κινείσαι ταυτόχρονα (μιλάμε για μαγεία) πράγμα που θα σε βοηθήσει να είσαι πιο χαλαρή, να έχεις λιγότερο στρες και να έχεις μια πιο όμορφη στάση σώματος. Θέλεις να είσαι ένα άτομο που εκπέμπει αυτοπεποίθηση, σωστά;

Πώς να το κάνεις…

Ξεκίνα κάνοντας κάποιες ασκήσεις με τους καρπούς και τα χέρια σου. Ένωσε τα χέρια σου μεταξύ τους και κάνε κυκλικές κινήσεις με τους καρπούς σου ή ένωσε τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου και τέντωσέ τα προς τα πίσω. Επίσης μπορείς να πας μέχρι την τουαλέτα (αν δεν θέλεις να σε βλέπουν οι συνάδελφοί σου) και να κάνεις side bends – να λυγίζεις δηλαδή την μέση σου μια προς τα δεξιά και μια προς τα αριστερά.

kl_kathisma02

Με αυτήν την άσκηση θα μειώσεις τους πόνους χαμηλά στη μέση που πολλές φορές προκαλούνται από την καθιστική ζωή και τη δουλειά γραφείου. Τέλος κάνε ένα καλό στρέτσινγκ στους γλουτούς σου με μερικά glute streches. Χαμήλωσε την λεκάνη σου και κάνε σαν να κάθεσαι πιέζοντας το γόνατό σου προς τα κάτω (δες φωτό).

kl_kathisma03

Αν θέλεις μπορείς επίσης να πιέσεις ελαφρώς το κάθε αυτί σου στον πιο κοντινό του ώμο, να κάνεις περιστροφές με τη μέση σου και να σηκώσεις του κάθε πόδι σου στη μύτη του και να περιστρέψεις τον κάθε αστράγαλό σου (και μόνο που τα σκέφτηκα όλα αυτά ένιωσα αμέσως καλύτερα). Πάω να τα κάνω κιόλας, μιας και το θυμήθηκα, γιατί χρειάζομαι ένα καλό στρέτσινγκ.

kl_kathisma01

Α! Ξέχασα να σου πω πως μπορείς να κάνεις τις παραπάνω ασκησούλες κάθε μια ώρα μιας και δεν θα σου πάρουν πάνω από 1-2 λεπτά.

Εσύ πόσες ώρες περνάς μπροστά στον υπολογιστή σου; Θα μπεις στην διαδικασία να δοκιμάσεις την Δυναμική Άσκηση;

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα