breast_keepup

Να τι πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις στητό στήθος!

By

Και ποια δεν θέλει να έχει ένα σούπερ στητό στήθος; Όλες μας. Και γι’αυτό έψαξα και βρήκα όλα τα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να το κρατήσεις στο ύψος του

Τα βασικά που πρέπει να προσέξεις είναι τα εξής:

  • Μην φοράς σουτιέν από συνθετικά υφάσματα γιατί το στήθος αφυδατώνεται και χαλαρώνει.
  • Μετά το μπάνιο ρίχνε πάντα κρύο νερό στο στήθος σου.
  • Καλό είναι να χρησιμοποιείς ενυδατική κρέμα και να κάνεις με απαλές κινήσεις μασάζ γύρω από το στήθος σου.
  • Τρώγε συχνά λαχανικά όπως λάχανο, κουνουπίδι, μπρόκολο.

Επίσης πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η γυμναστική. Μερικές από τις ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής:

  • Ξεκίνα από όρθια στάση και ελαφρώς λυγισμένα γόνατα. Ένωσε τις παλάμες σου μπροστά στο ύψος του στήθους σου. Έπειτα πίεσε τις παλάμες σου όσο πιο δυνατά μπορείς 15 φορές.
  • Από όρθια στάση πάρε ένα βαράκι σε κάθε χέρι και σήκωνέ τα μέχρι το ύψος του στήθους. Φρόντισε οι αγκώνες σου να είναι ελαφρώς λυγισμένοι. Κάνε 15 επαναλήψεις επί 2.
  • Κάνε γυναικεία push-ups (ακουμπώντας τα γόνατά σου στο έδαφος). Κάνε σύνολο 15 επαναλήψεις.

Extra tip: Δοκίμασε τις επαλείψεις με εξειδικευμένα προϊόντα, όπως το αναPLASIS Έλαιο σύσφιξης σώματος και στήθους

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα