breast_keepup

Να τι πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις στητό στήθος!

By

Και ποια δεν θέλει να έχει ένα σούπερ στητό στήθος; Όλες μας. Και γι’αυτό έψαξα και βρήκα όλα τα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να το κρατήσεις στο ύψος του


Τα βασικά που πρέπει να προσέξεις είναι τα εξής:

  • Μην φοράς σουτιέν από συνθετικά υφάσματα γιατί το στήθος αφυδατώνεται και χαλαρώνει.
  • Μετά το μπάνιο ρίχνε πάντα κρύο νερό στο στήθος σου.
  • Καλό είναι να χρησιμοποιείς ενυδατική κρέμα και να κάνεις με απαλές κινήσεις μασάζ γύρω από το στήθος σου.
  • Τρώγε συχνά λαχανικά όπως λάχανο, κουνουπίδι, μπρόκολο.

Επίσης πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η γυμναστική. Μερικές από τις ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής:

  • Ξεκίνα από όρθια στάση και ελαφρώς λυγισμένα γόνατα. Ένωσε τις παλάμες σου μπροστά στο ύψος του στήθους σου. Έπειτα πίεσε τις παλάμες σου όσο πιο δυνατά μπορείς 15 φορές.
  • Από όρθια στάση πάρε ένα βαράκι σε κάθε χέρι και σήκωνέ τα μέχρι το ύψος του στήθους. Φρόντισε οι αγκώνες σου να είναι ελαφρώς λυγισμένοι. Κάνε 15 επαναλήψεις επί 2.
  • Κάνε γυναικεία push-ups (ακουμπώντας τα γόνατά σου στο έδαφος). Κάνε σύνολο 15 επαναλήψεις.

Extra tip: Δοκίμασε τις επαλείψεις με εξειδικευμένα προϊόντα, όπως το αναPLASIS Έλαιο σύσφιξης σώματος και στήθους

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Beauty Περιποίηση

Summer checklist: Τα αντηλιακά που χρειάζεσαι για προστασία κάτω από τον ήλιο και λαμπερό μαύρισμα

Η απολαυστική διαδικασία της προετοιμασίας για τις διακοπές έρχεται πάντα με ένα checklist στο οποίο τα αντηλιακά που θα...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS KeepUp Like a Star

Alessandra Ambrosio: Μας δείχνει στη Μύκονο το τέλειο σώμα της και εμείς σου λέμε τι τρώει και πώς γυμνάζεται!

Λένε ότι όταν οι άγγελοι της Victoria’s Secret προπονούνται για το show είναι σαν να προπονούνται για τους Ολυμπιακούς...
Διαβάστε Περισσότερα