Ο personal trainer της Jessica Biel μας δίνει τις top ασκήσεις για τέλεια πλάτη!

By

Ο personal trainer της, Jason Walsh, μας δίνει 3 πολύ δυνατές ασκήσεις για να αποκτήσουμε μια πλάτη σαν αυτή την Biel.

KeepUp_Jessica-Biel

Superman holds: Ο Walsh λέει πως αυτή η άσκηση είναι ένα υπέροχο ζέσταμα για ολόκληρη την πλάτη. Ξάπλωσε μπρούμυτα σε ένα στρώμα με τα χέρια ίσια πάνω από το κεφάλι και τα πόδια, επίσης, ίσια. Σήκωσε χέρια και πόδια ταυτόχρονα από το έδαφος μένοντας σε αυτή τη στάση για 5 δευτερόλεπτα. Κατέβα και ξανανέβα. Επανέλαβε 8-10 φορές. Ξεκουράσου για ένα λεπτό και κάνε άλλα 3 σετ.

Deadlifts: Τα deadlifts γυμνάζουν κάθε μυ της πλάτης και είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τον κορμό. Για να κάνεις αυτή την άσκηση θα χρειαστείς μπάρα ή δύο βαράκια. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουμπήσεις τα βαράκια στο έδαφος και με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων να σκύψεις με ίσια πλάτη να πιάσεις τα βαράκια. Σήκω σε όρθια στάση και ξανασκύψε με τον ίδιο τρόπο. Επανέλαβε 12 φορές. Κάνε συνολικά 4 σετ των 12 επαναλήψεων. 

Isometric pull-ups: Ο Walsh λέει πως αυτή η άσκηση είναι τέλεια μιας και στοχεύει τόσο στην πλάτη όσο και στα χέρια. Βέβαια για να την κάνεις θα χρειαστείς ένα μονόζυγο. Προσπάθησε να σηκωθείς πάνω από το μονόζυγο με δύο τρόπους: με το πηγούνι σου να φτάνει πάνω από την μπάρα και με το πηγούνι σου να φτάνει ίσα-ίσα τη μπάρα. Κάνε όσα περισσότερα pull-ups μπορείς.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Ένα σούπερ πρωινό που θα σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημέρι (+ θερμιδική αξία)

Αγαπώ πολύ το πρώτο γεύμα της ημέρας γιατί είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι με το που ξυπνάω κάθε...
Διαβάστε Περισσότερα