keepup_jessica-biel

Ο personal trainer της Jessica Biel μας δίνει τις top ασκήσεις για τέλεια πλάτη!

By

Ο personal trainer της, Jason Walsh, μας δίνει 3 πολύ δυνατές ασκήσεις για να αποκτήσουμε μια πλάτη σαν αυτή την Biel.

KeepUp_Jessica-Biel

Superman holds: Ο Walsh λέει πως αυτή η άσκηση είναι ένα υπέροχο ζέσταμα για ολόκληρη την πλάτη. Ξάπλωσε μπρούμυτα σε ένα στρώμα με τα χέρια ίσια πάνω από το κεφάλι και τα πόδια, επίσης, ίσια. Σήκωσε χέρια και πόδια ταυτόχρονα από το έδαφος μένοντας σε αυτή τη στάση για 5 δευτερόλεπτα. Κατέβα και ξανανέβα. Επανέλαβε 8-10 φορές. Ξεκουράσου για ένα λεπτό και κάνε άλλα 3 σετ.

Deadlifts: Τα deadlifts γυμνάζουν κάθε μυ της πλάτης και είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τον κορμό. Για να κάνεις αυτή την άσκηση θα χρειαστείς μπάρα ή δύο βαράκια. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουμπήσεις τα βαράκια στο έδαφος και με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων να σκύψεις με ίσια πλάτη να πιάσεις τα βαράκια. Σήκω σε όρθια στάση και ξανασκύψε με τον ίδιο τρόπο. Επανέλαβε 12 φορές. Κάνε συνολικά 4 σετ των 12 επαναλήψεων. 

Isometric pull-ups: Ο Walsh λέει πως αυτή η άσκηση είναι τέλεια μιας και στοχεύει τόσο στην πλάτη όσο και στα χέρια. Βέβαια για να την κάνεις θα χρειαστείς ένα μονόζυγο. Προσπάθησε να σηκωθείς πάνω από το μονόζυγο με δύο τρόπους: με το πηγούνι σου να φτάνει πάνω από την μπάρα και με το πηγούνι σου να φτάνει ίσα-ίσα τη μπάρα. Κάνε όσα περισσότερα pull-ups μπορείς.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News