Η τέλεια άσκηση για τέλειους γλουτούς!

By

Δες πώς πρέπει να κάνεις αυτή την άσκηση για να αποκτήσεις γρήγορα τα πιο τέλεια οπίσθια.

Ο λόγος που τα lunges είναι μια κλασική άσκηση που δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα είναι… επειδή έχει αποτέλεσμα.

Παρόλο, όμως, που είναι μια κλασική άσκηση που όλοι έχουμε κάνει και συνεχίζουμε να κάνουμε, αυτό δεν σημαίνει πως την κάνουμε σωστά.

Ο σωστός τρόπος

Ξεκίνα από όρθια στάση με τα πόδια σου κοντά το ένα στο άλλο.

Πάρε μια εισπνοή και πήγαινε πίσω το αριστερό σου πόδι σχηματίζοντας με το γόνατό σου ορθή γωνία. Κατέβα όσο πιο χαμηλά μπορείς. Έχε τα οπίσθιά σου σφιχτά και τον κορμό σου το ίδιο. Μην ξεχνάς να αναπνέεις.

kl_lunge02

Για να επιστρέψεις στην αρχική σου στάση πίεσε με τη μύτη του λυγισμένου σου ποδιού και σήκω. Αυτό είναι μια επανάληψη. Επανέλαβε με το άλλο πόδι. Κάνε συνολικά 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

Αν είσαι πιο προχωρημένη μπορείς να κρατάς και βαράκια στα χέρια σου.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

“Ήμουν εθισμένη με το τρέξιμο! Μέχρι που ξεκίνησα τα βάρη και άλλαξε το σώμα μου…”

Μια αληθινή ιστορία που θα σε εμπνεύσει! “Ξεκίνησα να γυμνάζομαι κάνοντας γιόγκα και τρέχοντας αλλά πολύ γρήγορα εθίστηκα στις...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Η πιο δημοφιλής fitness Instagramer στον κόσμο, Kayla Itsines, σου δείχνει εύκολες ασκήσεις για την εγκυμοσύνη σου!

Αν είσαι έγκυος και θέλεις να κάνεις κάτι για να συνεχίσεις να έχεις ενέργεια, όμορφη διάθεση και όμορφο, γυμνασμένο...
Διαβάστε Περισσότερα