Γλουτοί: Πάντα θέλεις να βρίσκονται ψηλά!

By

Οπίσθια, πίσω μηριαίοι, γλουτοί και όλα τα σχετικά… αν θέλεις να γυμνάσεις δυνατά τις συγκεκριμένες περιοχές, κάνε τις ασκήσεις που σου προτείνω!

Άσκηση 1: Βασικό κάθισμα με σήκωμα του ποδιού στο πλάι

kl_askisi

Θέλεις να εξαφανίσεις τα ψωμάκια του έρωτα; Δοκίμασε να κάνεις αυτή την άσκηση.

Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Έχε τα χέρια σου μπροστά σου για καλύτερη ισορροπία. Λύγισε τα γόνατά σου χαμηλώνοντας τους γοφούς σου αρκετά έτσι ώστε να είναι παράλληλοι με το έδαφος. Κράτα το βάρος σου στο πίσω μέρος των πελμάτων σου. Με το που θα σηκωθείς από το κάθισμα σήκωσε το δεξί σου πόδι. Επανέλαβε το κάθισμα και στο σήκωμα σήκωσε το αριστερό σου πόδι. Κάνε την άσκηση για ένα λεπτό.

Άσκηση 2: Deadlifts

kl_askisi02

Στη γλώσσα του crossfit η άσκηση που θα σου περιγράψω λέγεται Deadlift και γίνεται ως εξής: Πάρε βαράκια στα χέρια σου και στάσου με τα πόδια σου σχεδόν ενωμένα και ελαφρώς λυγισμένα. Έχοντας τα χέρια σου ίσια και τα πόδια σου ελαφρώς λυγισμένα, σκύψε προς τα μπροστά και χαμήλωσε τα βαράκια χωρίς να νιώσεις τη μέση σου να ενοχλείται. Για να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση πίεσε τους γλουτούς σου και σήκω από εκεί. Μην χρησιμοποιήσεις τη μέση σου. Κάνει όσο περισσότερες επαναλήψεις μπορείς σε ένα λεπτό.

Άσκηση 3: Plié Squats

kl_askisi01

Η άσκηση αυτή έρχεται επίσης από το crossfit και γυμνάζει γλουτούς, οπίσθιους μηριαίους και χαμηλά τη μέση σου ενώ τα βαράκια θα δυναμώσουν τα χέρια σου.

Στάσου με τα πόδια σου αρκετά ανοιχτά και τις μύτες τους να κοιτάνε προς τα έξω. Κράτα τα βαράκια στα χέρια σου. Λύγισε τα γόνατά σου και κάνε ένα καλό κάθισμα σηκώνοντας ταυτόχρονα τα χέρια σου στο ύψος των ώμων. Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς μέσα σε ένα λεπτό.

Άσκηση 4: Σήκωμα ποδιού με γέφυρα

kl_askisi03

Αυτή η άσκηση θα δυναμώσει και θα γυμνάσει το πίσω μέρος του σώματός σου και τους οπίσθιους μηριαίους σου.

Για να την κάνεις, ξάπλωσε ανάσκελα και ακούμπα τα χέρια σου δεξιά και αριστερά του σώματός σου. Λύγισε τα γόνατά σου και καθώς σηκώνεις τη λεκάνη σου σήκωσε και το ένα σου πόδι. Κατέβα σιγά-σιγά στο έδαφος και επανέλαβε για 30 δεύτερα με το ένα πόδι. Έπειτα άλλαξε πόδι και κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς σε ακόμα 30 δεύτερα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα