Παίξε μπάλα με Pilates: 3 super ασκήσεις για σφριγηλούς γλουτούς και πόδια

By

Εάν θέλεις να σμιλέψεις τους μηρούς σου και να αποκτήσεις επιτέλους σφιχτούς γλουτούς, σταμάτα να θαυμάζεις φωτογραφίες μοντέλων και να βαριαναστενάζεις. Πάρε τα μέτρα σου και μαζί τη μπάλα Pilates…

Μην τα περιμένεις όλα έτοιμα και ξεκίνα το πιο εύκολο αλλά δυναμικό workout σπίτι σου. Κι όμως οι 3 αυτές ασκήσεις, που θα δεις, δεν απαιτούν πολύ χρόνο και μπορείς να τις κάνεις άφοβα σπίτι σου. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι 10 λεπτά από το χρόνο σου, ένα πατάκι γυμναστικής και μία μεγάλη fitness ball. Τρεις μαγικές ασκήσεις θα σου προσφέρουν σφιχτούς γλουτούς και πόδια σε λίγο χρόνο, όμως με συστηματική επανάληψη.

Προσπάθησε να κάνεις αυτό το πρόγραμμα με 3 σετ των 15 επαναλήψεις  3 φορές την εβδομάδα, ενώ σταδιακά αν το αντέχεις μπορείς να ανεβάζεις τις επαναλήψεις.

Extra tip: Φρόντισε να προσέχεις την αναπνοή σου και να μην βιάζεσαι να κάνεις τις ασκήσεις. Με προσοχή στη κίνηση (τη θέση της μέσης σου και της ωμοπλάτης) αλλά και της αναπνοής, συγκεντρώσου και θα δεις γρήγορα τα αποτελέσματα στο σώμα σου. Μην ξεχνάς στο τέλος τις διατάσεις.

Πάρε τη μπάλα Pilates και ξεκινάμε:

http://[youtube%20https://www.youtube.com/watch?v=r1xWmZ8VvcM&w=560&h=315%5D

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
FITNESS Workouts

Παίξε μπάλα με Pilates: 3 super ασκήσεις για σφριγηλούς γλουτούς και πόδια

Εάν θέλεις να σμιλέψεις τους μηρούς σου και να αποκτήσεις επιτέλους σφιχτούς γλουτούς, σταμάτα να θαυμάζεις φωτογραφίες μοντέλων και...
Διαβάστε Περισσότερα