Πες μου τον σωματότυπό σου, να σου πω τι γυμναστική να κάνεις

By

Γυμνάσου ανάλογα με το σωματότυπό σου!

Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι το κάθε σώμα είναι διαφορετικό με μοναδικά χαρακτηριστικά,τα οποία καθορίζονται συνήθως από τα γονίδια.

Ο σωματότυπός σου λοιπόν, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει να διαλέξεις το είδος της γυμναστικής που σου ταιριάζει.

Οι 3 βασικοί τύποι σώματος

female-body-types2

• Εκτομορφικός σωματότυπος

Ανήκεις στον εκτομορφικό σωματότυπο αν έχεις επίπεδο θώρακα, στενούς γοφούς και αδύνατο μυϊκό σύστημα, λεπτά και μακριά άκρα, στενό στήθος και μακρύς λαιμό.

f81597e5a1f92d154633f407aeb24057

Οι προτεινόμενες ασκήσεις για σένα είναι οι στατικές ασκήσεις με βάρη ή με τη χρήση του σωματικού σου βάρους. Οι επαναλήψεις θα πρέπει να είναι πολύ αργές για να έχεις σύντομα το αποτέλεσμα που θέλεις.

• Ενδομορφικός σωματότυπος

Ανήκεις στον ενδομορφικό σωματότυπο εάν το υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους συσσωρεύεται κυρίως στο πάνω μέρος του σώματός σου και συγκεκριμένα στην περιοχή την κοιλιάς και των γοφών. Το μυϊκό σου σύστημα είναι ανεπτυγμένο, δεν είναι όμως ευδιάκριτο λόγω του λίπους. Τα χαρακτηριστικά αυτού του σωματότυπου είναι οι στενοί ώμοι, η φαρδιά λεκάνη και το στρογγυλό πρόσωπο.

endomorph-body-type

Οι προτεινόμενες ασκήσεις για σένα είναι oι ασκήσεις ενδυνάμωσης, κυρίως οι στατικές ασκήσεις για όλο το σώμα.

Έτσι θα τονώσεις το αδύναμο μυϊκό σου σύστημα. Χρησιμοποίησε μέτριου μεγέθους βάρη και κάνε γρήγορες επαναλήψεις, χωρίς πολύ μεγάλο διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων.

Επίσης, απαραίτητη για σένα είναι και η αερόβια άσκηση, που βοηθά στην γρήγορη μείωση του λίπους, όπως τρέξιμο, ποδήλατο ή περπάτημα για τουλάχιστον 20 λεπτά.

• Μεσομορφικός σωματότυπος

Ανήκεις σε αυτό το είδος του σωματότυπου εάν το σώμα σου είναι συμμετρικό, έχεις μεγάλο άνοιγμα των ώμων, στενή μέση και φυσιολογικό μέγεθος γοφών. Επίσης, το μυϊκό σου σύστημα είναι αρκετά ανεπτυγμένο και διακρίνεται εύκολα εξαιτίας του χαμηλού ποσοστού σωματικού λίπους.

481c4664db7bf11d7ff9db5628fe4628

Οι προτεινόμενες ασκήσεις για εσένα είναι οι ασκήσεις ευλυγισίας, τα βάρη προσεκτικά και με μέτρο, για να μην “παραφουσκώσουν” οι μύες σου.

Μπορείς να επιλέξεις Yoga & Pilates

Επίσης, προσπάθησε να μετριάζεις την ένταση σε ό,τι είδος άσκησης κι αν κάνεις, λόγω του ότι ο σωματότυπός σου έχει την τάση να το  “παρακάνει” με το μυϊκό σου σύστημα.

Συμπέρασμα: αν ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής ανάλογα με τις ανάγκες σου, θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Kι αυτό, γιατί ο καθένας μας είναι μοναδικός! Αυτό μην το ξεχνάς ποτέ!

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα