Plank Challenge 30 ημερών: Έτσι θα αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου!

By

Μην αγκομαχάς πριν καν ξεκινήσεις. Μπορεί να είναι λίγο δύσκολο το Challenge που σου έχω ετοιμάσει αλλά ο σοφός λαός λέει το γνωστό… μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος! Και συμφωνώ απόλυτα.


Πάρε το στρωματάκι σου, βγάλε τα παπούτσια σου και ξάπλωσε μπρούμυτα. Έλα στις μύτες των ποδιών σου και στους αγκώνες σου και κράτα το υπόλοιπο σώμα σου σε μια ευθεία. Σφίξε κοιλιά και γλουτούς και ξεκίνα.

Δες πώς μπορείς μέσα σε 30 ημέρες να αποκτήσεις ένα κορμί που δεν θα έχει καμιά σχέση με το τωρινό σου και όλο αυτό δεν θα σου πάρει πάνω από 5 λεπτά την ημέρα.

kl_plank02

Μέρα 1η: 00:20

Μέρα 2η: 00:20

Μέρα 3η: 00:30

Μέρα 4η: 00:30

Μέρα 5η: 00:40

Μέρα 6η: Ξεκούραση

Μέρα 7η: 00:45

Μέρα 8η: 00:45

Μέρα 9η: 00:60

Μέρα 10η: 1:00

Μέρα 11η: 1:00

Μέρα 12η: 1:30

Μέρα 13η: Ξεκούραση

Μέρα 14η: 1:30

Μέρα 15η: 1:30

Μέρα 16η: 2:00

Μέρα 17η: 2:00

Μέρα 18η: 2:30

Μέρα 19η: Ξεκούραση

Μέρα 20η: 2:30

Μέρα 21η: 2:30

Μέρα 22η: 3:00

Μέρα 23η: 3:00

Μέρα 24η: 3:50

Μέρα 25η: 3:50

Μέρα 26η: Ξεκούραση

Μέρα 27η: 4:00

Μέρα 28η: 4:00

Μέρα 29η: 4:50

Μέρα 30η: 5:00

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η Leanna έχασε 15 κιλά μετά τη γέννηση του παιδιού της κάνοντας αυτό!

Κατάφερε να χάσει 15 κιλά κάνοντας γυμναστική 4 φορές την εβδομάδα και τρώγοντας πίτσα. Δες αναλυτικά τι έκανε… Μετά...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Ρωτήσαμε μια trainer πόσο συχνά πρέπει να περπατάς για να χάσεις βάρος και η απάντησή της θα σε εκπλήξει

Αν είσαι νέα στο θέμα “άσκηση” τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις βάλει τουλάχιστον προς το παρόν μόνο το...
Διαβάστε Περισσότερα