Πόσο σημαντικό είναι το ζέσταμα πριν την προπόνηση; (+ μερικές ασκήσεις που θα σε βάλουν στο παιχνίδι)

By

Το έχω πει ξανά και θα το πω και πάλι αν χρειαστεί. Όσο σημαντική είναι η κυρίως προπόνηση τόσο σημαντική είναι και η προθέρμανση (και εννοείται η αποθεραπεία).

Γιατί είναι σημαντική…

1. Η προθέρμανση θα σε προφυλάξει από τους τραυματισμούς που μπορεί να πάθεις στη διάρκεια της προπόνησης.

2. Θα αυξήσει την ευλυγισία και την κίνηση του αίματος στους μύες.

3. Θα μειώσει τον πόνο και το πιάσιμο που αισθάνεσαι την επόμενη μέρα της προπόνησης.

4. Θα προετοιμάσει ομαλά την καρδιά σου για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Το stretching είναι μια φυσική διαδικασία…

Το πρώτο πράγμα που κάνεις με το που θα ξυπνήσεις είναι να τεντωθείς για να προετοιμάσεις το σώμα σου για την ημέρα που ξεκινάει. Το ίδιο ισχύει και με τη γυμναστική. Χρειάζεσαι το stretching για να προετοιμάσεις το σώμα σου για την προπόνηση. Στις μέρες μας που οι περισσότερες δουλειές είναι καθιστικές και οι μόνες στιγμές που σηκώνεσαι μέσα στο 8ωρό σου είναι για να πας μέχρι την τουαλέτα ή την κουζίνα, είναι λογικό κάποιοι μύες σου να σκληραίνουν και κάποιοι άλλοι να γίνονται πιο αδύναμοι. Δες τι μπορεί να αποτελέσει ένα καλό ζέσταμα.

Ζέσταμα γοφών: Από όρθια στάση κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά και χαμήλωσε έτσι ώστε το μπροστινό σου πόδι να σχηματίζει ορθή γωνία. Κράτα τον κορμό σου σε ευθεία. Μείνει εκεί για 20 δευτερόλεπτα και άλλαξε πόδι.

kl_zestama01

Άνοιγμα ποδιών: Το εσωτερικό των μηρών σου μπορεί να είναι αρκετά σφιχτό και θέλεις να το μαλακώσεις πριν ξεκινήσεις. Άνοιξε τα πόδια σου και κάνε κάμψεις.

kl_zestama03

Ζέσταμα ώμων: Σήκωσε το ένα σου χέρι στο ύψος του ώμου και πέρασέ το μπροστά από το σώμα σου. Με το άλλο σου χέρι πίεσέ το μπροστά στο στήθος σου. Κάνε το ίδιο και με το άλλο χέρι.

kl_zestama05

Τέντωμα τετρακέφαλου: Σε όρθια στάση τράβηκε το ένα σου πόδι προς τα πίσω, μείνε για 20 δευτερόλεπτα και κάνε το ίδιο με το άλλο σου πόδι.

kl_zestama02

Τέντωμα τρικέφαλου: Ξεκίνα λυγίζοντας το ένα σου χέρι πίσω από το κεφάλι σου και πίεσέ το με το άλλο προς τα πίσω. Κάνε το ίδιο και με το άλλο χέρι.

kl_zestama06

Κάνε το καθένα από τα παραπάνω για 20 δευτερόλεπτα.

You may also like

Instagram Slider

  • We love this breakfast berry much! Raspberry topped GGs with
  • Relax its Sunday keepupgr keepup instagood loveyourbody releaseyourself takeabreak itssunday
  • Repeatafterus  keepupgr motivated motivation quotes instagood instamood matcha eathealthy
  • Beauty contest Alert

Hot News