Πονάει ο αυχένας σου; Κάνε αυτές τις 3 ασκήσεις!

By

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι γύρω μου έχουν πόνους στον αυχένα και επειδή αυτό το “πρόβλημα” υπάρχει και στο δικό μου σπίτι θέλησα να βρω μερικές ασκήσεις για όλους εσάς που υποφέρετε από αυτό.

Το άγχος, η καθιστική ζωή, η δουλειά μπροστά στον υπολογιστή ή και κάποιο παλιό τραύμα είναι τα κύρια αίτια του “προβλήματος”. Οι περισσότεροι από εκείνους που υποφέρουν από πόνους στον αυχένα δεν έχουν αυχενικό σύνδρομο αλλά δεν ενδυναμώνουν σωστά τον αυχένα τους με αποτέλεσμα να πονάει και να πιάνεται.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Εθνικό Κέντρο Ερευνών για το Εργασιακό Περιβάλλον της Δανίας, οι παρακάτω 3 ασκήσεις μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του πόνου έως και κατά 80%.

Για να κάνεις σωστά τις ασκήσεις, χρειάζεσαι βαράκια και τα γόνατά σου θα πρέπει να είναι ελαφρώς λυγισμένα. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

kl_ponos02

1η Άσκηση

 Με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα και τα βαράκια στα χέρια κράτα τα χέρια σου τεντωμένα πλάι στο σώμα με τις παλάμες να κοιτάζουν τον κορμό. Ανέβαζε τους ώμους μέχρι το ύψος των αφτιών, μείνε για μερικά δευτερόλεπτα και κατέβασε. Επανέλαβε για 12 φορές.

2η Άσκηση

Σκύψε προς τα εμπρός και τέντωσε τα χέρια σου με τις παλάμες να κοιτάζουν η μια την άλλη. Με τους αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους, σφίξε τους μυες της ωμοπλάτης και τέντωσε τα χέρια στο πλάι, παράλληλα με το έδαφος. Μείνει για λίγα δευτερόλεπτα και κατεβάσε τα χέρια. Επανέλαβε 12 φορές.

3η Άσκηση

Με τον κορμό τεντωμένο, κράτα τις παλάμες μπροστά από τους μηρούς. Άνοιξε τους αγκώνες προς τα έξω και ανέβασε τις παλάμες έως το ύψος της κλείδας. Μείνε για λίγα δευτερόλεπτα και κατεβάσε. Επανέλαβε 12 φορές.

Μόλις τελειώσεις και τις 3 ασκήσεις προχώρα στο δεύτερο σετ.

Φρόντιζε να κάνεις τις ασκήσεις 3 φορές την εβδομάδα για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
FITNESS Κάψε θερμίδες

Έτσι θα χάσεις 7 κιλά σε 2 εβδομάδες (Τι να τρως και πώς να γυμνάζεσαι)

Χρειάζεται αποφασιστικότητα, πειθαρχία, καλή διατροφή και σωστή άσκηση για να χάσεις βάρος γρήγορα. Ουσιαστικά ο στόχος σου δεν είναι...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

Η τέλεια αυγο-σαλάτα (χωρίς μαγιονέζα) για τα σάντουιτς του καλοκαιριού!

Ποιος θέλει να μαγειρεύει καθημερινά τώρα που καλοκαιριάζει; Κανείς! Και επειδή όσο αυξάνονται οι θερμοκρασίες η ζέστη σε μια...
Διαβάστε Περισσότερα