keepup κυτταρίτιδα

Βάλε αυτές τις ασκήσεις στο πρόγραμμά σου και πες αντίο στην κυτταρίτιδα!

By

Κάνουμε δίαιτα, προσέχουμε τη διατροφή μας ενισχύοντας την με περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Φυσικά το νερό παίζει καθοριστικό ρόλο, γι’ αυτό το λόγο προσπαθείς να πίνεις όσο περισσότερο γίνεται, κι όμως αυτή παραμένει εκεί!


Όσα κιλά κι αν χάσεις, η κυτταρίτιδα δε φεύγει. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου, θαύματα δε γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη, όμως εάν συνεχίσεις την σωστή διατροφή, την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σου και με συστηματική γυμναστική θα δεις μεγάλη διαφορά στο δέρμα σου.

KeepUpvitaminid

Θα πρέπει να ενσωματώσεις στο ασκησιολόγιο σου, μεταξύ των ασκήσεων ενδυνάμωσης, ένα υψηλής έντασης αερόβιο πρόγραμμα.

Το μυστικό κρύβεται στην ένταση και το χρόνο και οι ασκήσεις να στηρίζονται στο βάρος του σώματος σου. Θα πρέπει να κάνεις γρήγορα τις ασκήσεις και στο τελευταίο σετ να κάνεις διάλειμμα 60-90 δευτερόλεπτα.

Ξεκίνα με 2-3 σετ εάν είσαι αρχάρια ή 4-6 αν είσαι λίγο πιο προχωρημένη. Εκτέλεσε τα σετ 2-3 φορές την εβδομάδα μαζί με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Το πρόγραμμα σου μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Squats
  • Push ups
  • Squats με πηδηματάκια
  • Ορειβασία
  • Ασκήσεις πίεσης
  • Προβολές
  • Ελλειπτικό

kuttaritida-2

Μαζί μ’ αυτές τις ασκήσεις, φρόντισε:

  • Να τρως μικρά γεύματα ανά 2-3 ώρες με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και υγιεινά λίπη. Μην χάνεις ποτέ το πρωινό.
  • Απόφυγε την περιττή ζάχαρη και τα τηγανητά.
  • Πρέπει να πίνεις οπωσδήποτε 8 ποτήρια νερό την ημέρα.
  • Ο επαρκής ύπνος επίσης είναι σημαντικός στον αγώνα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. 6 με 8 ώρες κάθε βράδυ θα βοηθήσει το σώμα σου να κάψει πιο γρήγορα το λίπος.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
Style Style Tips

Καλοκαιρινές διακοπές: 4+1 στυλιστικές συμβουλές για να τις απολαύσεις στο max

Όλες πάνω-κάτω γνωρίζουμε το ανάμεικτο συναίσθημα των 3 Α: της αμηχανίας, της αναποφασιστικότητας και της ανυπομονησίας που έρχεται την...
Διαβάστε Περισσότερα