keepup κυτταρίτιδα

Βάλε αυτές τις ασκήσεις στο πρόγραμμά σου και πες αντίο στην κυτταρίτιδα!

By

Κάνουμε δίαιτα, προσέχουμε τη διατροφή μας ενισχύοντας την με περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Φυσικά το νερό παίζει καθοριστικό ρόλο, γι’ αυτό το λόγο προσπαθείς να πίνεις όσο περισσότερο γίνεται, κι όμως αυτή παραμένει εκεί!


Όσα κιλά κι αν χάσεις, η κυτταρίτιδα δε φεύγει. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου, θαύματα δε γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη, όμως εάν συνεχίσεις την σωστή διατροφή, την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σου και με συστηματική γυμναστική θα δεις μεγάλη διαφορά στο δέρμα σου.

KeepUpvitaminid

Θα πρέπει να ενσωματώσεις στο ασκησιολόγιο σου, μεταξύ των ασκήσεων ενδυνάμωσης, ένα υψηλής έντασης αερόβιο πρόγραμμα.

Το μυστικό κρύβεται στην ένταση και το χρόνο και οι ασκήσεις να στηρίζονται στο βάρος του σώματος σου. Θα πρέπει να κάνεις γρήγορα τις ασκήσεις και στο τελευταίο σετ να κάνεις διάλειμμα 60-90 δευτερόλεπτα.

Ξεκίνα με 2-3 σετ εάν είσαι αρχάρια ή 4-6 αν είσαι λίγο πιο προχωρημένη. Εκτέλεσε τα σετ 2-3 φορές την εβδομάδα μαζί με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Το πρόγραμμα σου μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Squats
  • Push ups
  • Squats με πηδηματάκια
  • Ορειβασία
  • Ασκήσεις πίεσης
  • Προβολές
  • Ελλειπτικό

kuttaritida-2

Μαζί μ’ αυτές τις ασκήσεις, φρόντισε:

  • Να τρως μικρά γεύματα ανά 2-3 ώρες με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και υγιεινά λίπη. Μην χάνεις ποτέ το πρωινό.
  • Απόφυγε την περιττή ζάχαρη και τα τηγανητά.
  • Πρέπει να πίνεις οπωσδήποτε 8 ποτήρια νερό την ημέρα.
  • Ο επαρκής ύπνος επίσης είναι σημαντικός στον αγώνα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. 6 με 8 ώρες κάθε βράδυ θα βοηθήσει το σώμα σου να κάψει πιο γρήγορα το λίπος.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
LIVE WELL

Αναβολισμός και καταβολισμός… εσύ ξέρεις τι είναι και τι ρόλο παίζουν στο χτίσιμο μυϊκού ιστού;

Η διαδικασία για να χτίσουμε μυϊκό ιστό είναι έτσι και αλλιώς μια αρκετά δύσκολη υπόθεση και απαιτεί σωστά μελετημένη...
Διαβάστε Περισσότερα
post-image
News & Trends Ζήσε Υγιεινά Υγεία

Λαχανικά: Μάθε πώς θα φυλακίσεις τη θρεπτική τους αξία!

Προσωπικά έχω αναρωτηθεί πολλές φορές τι θρεπτικά συστατικά έχουν τα λαχανικά που επεξεργάζομαι στο τηγάνι, την κατσαρόλα και το...
Διαβάστε Περισσότερα