3 ασκήσεις που θα δυναμώσουν τον μεγαλύτερο μυ σου – τα οπίσθιά σου!

By

Ας μιλήσουμε για οπίσθια γιατί είναι ένα θέμα που μας καίει ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες που πλησιάζουν.

Τα οπίσθιά σου κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα πέρα από το να σε κάνουν να δείχνεις τέλεια με μαγιό. Τα γυμνασμένα οπίσθια βοηθούν στο να έχεις καλή στάση σώματος.

Δες παρακάτω ποιες είναι οι 3 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να τα σμιλεύσεις γρήγορα. Αν μάλιστα ξεκινήσεις από σήμερα και κάνεις μια δυνατή προσπάθεια ενός μήνα είναι σίγουρο πως τον Αύγουστο θα έχεις δει αποτελέσματα.

Bridge Είναι ίσως η καλύτερη άσκηση για τους γλουτούς.

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματά σου να ακουμπάνε στο έδαφος. Ανασήκωσε τους γλουτούς σου και κατέβα. Φρόντισε αν θέλεις να έχεις καλύτερα αποτελέσματα να μην ακουμπάς στο έδαφος όταν κατεβαίνεις προς τα κάτω για να μην προλαβαίνεις να ξεκουράζεσαι.

Για να δυσκολέψεις την άσκηση μπορείς να την κάνεις με τις μύτες των ποδιών σου να είναι στον αέρα.

Βάλε και ένα βαράκι πάνω στην κοιλιά σου για να υπάρχει μια παραπάνω αντίσταση.

Lateral banded walks Μια πολύ καλή άσκηση που θα κάψει τους γλουτούς σου (με την καλή έννοια).

Σε όρθια στάση απλά βάλε στα πόδια σου ένα λάστιχο και κάνε βήματα δεξιά και αριστερά με τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα. Αν θέλεις να δυσκολέψεις την άσκση βάλε το λάστιχο ακριβώς πάνω από τους αστραγάλους σου.

Curtsy lunge Είναι μια εναλλαγή της κλασικής προβολής.

Από όρθια στάση ξεκίνα να κάνεις μια προβολή προς τα πίσω αλλά κάν’την διαγώνια. Για να δυσκολέψεις την άσκηση κράτα βαράκια στα χέρια σου.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News