12 τροφές που είναι ξεκάθαρα αντιγριπικές!

By

Κάνε πιο εύκολη τη ζωή σου και μην αφήσεις τη γρίπη να σε καταβάλει ακολουθώντας μια αντιγριπική διατροφή. 

Αυτές είναι οι 12 τροφές που καταπολεμούν το κρύωμα και πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητά σου αυτόν τον χειμώνα.

Νερό

Ένα ποτήρι νερό αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα, αποτελεί την καλύτερη συνήθεια για τον οργανισμό, όπως και η συνολική κατανάλωση 8-10 ποτηριών νερού την ημέρα.

Κρεμμύδια και σκόρδο

Τα κρεμμύδια είναι απαραίτητα στη γρίπη και το κρύωμα χάρη στο φλαβονοειδές κερκετίνη, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες ενώ το σκόρδο ενισχύει το ανοσοποιητικό. Βάλ’τα και τα δύο στα φαγητά σου καθημερινά. Θα τους δώσουν και υπέροχη γεύση.

Μπανάνα

Μπορείς να την φας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Φα’την ολόκληρη ή ριξ΄την μέσα σε ένα smoothie. 

Τζίντζερ

Μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από το στομαχόπονο και τη ναυτία ενώ σύμφωνα με ορισμένες μελέτες το τζίντζερ δείχνει να καταπολεμά τη φλεγμονή. Ριξ’το σε κάθε σου φαγητό. Δεν έχει έντονη γεύση και δεν θα σου χαλάσει τη συνταγή.

Αυγό

Το αυγό  ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει την ακεραιότητα του νευρικού συστήματος. Φα’το όπως θέλεις. Βραστό είναι πολύ πιο υγιεινό και έχει πολύ λιγότερες θερμίδες.

Παπάγια

Το εξωτικό αυτό φρούτο που θα βρεις εύκολα στο μανάβικο, περιέχει σημαντικά ένζυμα όπως η παπαΐνη η οποία έχει αντιφλεγμονώδη ιδιότητες.

Μούρα

Όλα τα μούρα περιέχουν αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καταπολέμηση του ιού της γρίπης. Τα βατόμουρα είναι τα κατ’ εξοχήν αντιγριπικά μούρα, αφού έχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από 40 άλλα φρούτα και λαχανικά.

Κολοκύθα

Η κολοκύθα είναι πλούσια σε καροτένιο, βιταμίνες Β και μεταλλικά στοιχεία που βοηθούν στην καταπολέμηση των ιών. Καν’την σούπα και απόλαυσέ την τα κρύα βράδια του χειμώνα.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια έχουν αναλγητικές και αντιβηχικές ιδιότητες και επίσης παρουσιάζουν αντιφλεγμονώδη, αντιβακτηριδιακή και αντιοξειδωτική δράση. Μπορείς να τα βάλεις παντού, σε σαλάτες, σε σάντουιτς, σε σούπες.

Κοτόσουπα

Οι ειδικοί λένε ότι η σούπα καταπολεμά τους ιούς και η θεωρία θέλει τη ζεστή σούπα να αυξάνει τη θερμοκρασία στην μύτη και το λαιμό, το οποίο δημιουργεί ένα αφιλόξενο περιβάλλον για τους ιούς που αναπτύσσονται σε δροσερό και ξηρό τόπους.

Μήλο

Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα και προστατεύει και τους πνεύμονες και έχει και αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Νιφάδες βρώμης

Οι νιφάδες βρώμης περιέχουν γλυκάνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες είναι σημαντικές για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Φα’τες το πρωί μαζί με λίγο μέλι και κανέλα και μην φοβάσαι τίποτα.

You may also like

Hot News