Αυτές είναι οι τροφές που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα!

By

Τώρα που οι ιώσεις δίνουν και παίρνουν αυτό που χρειάζεσαι είναι να ξεκουράζεσαι, να πλένεις συνέχεια τα χέρια σου και να τρως καλά.

Και όταν λέω “να τρως καλά” εννοώ να βάλεις στην καθημερινότητά σου τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και σε κάνουν πιο δυνατή/ό στις ιώσεις και τα κρυώματα.

Δες ποιες είναι αυτές.

Φρούτα και λαχανικά όπως είναι τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ, τα λεμόνια, τα ακτινίδια, η παπάγια, οι κόκκινες και οι πράσινες πιπεριές, το σπανάκι, το μπρόκολο και το κουνουπίδι είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C είναι σύμμαχος του ανοσοποιητικού συστήματος.

Αυτό δεν στο έχει πει κανείς! Να από τι κινδυνεύεις όταν πίνεις αναψυκτικά!

Τροφές όπως είναι το συκώτι, το κόκκινο κρέας, η πάπρικα, η γλυκοπατάτα, το καρότο, τα αποξηραμένα βερίκοκα, η κολοκύθα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν βιταμίνη Α.

Οι ξηροί καρποί, το γάλα, τα ψάρια, τα αυγά και τα δημητριακά επίσης ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα καθώς περιέχουν βιταμίνες Β.

Το ελαιόλαδο, το ηλιέλαιο, το σογιέλαιο, οι ηλιόσποροι, τα αμύγδαλα, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος περιέχουν βιταμίνη Ε. Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά τους καταπολεμούν τις ιώσεις.

Σπιρουλίνα: 8 καλοί λόγοι για να βάλεις στη διατροφή σου την υπερτροφή της ΝASA

Τροφές όπως είναι τα χόρτα, οι μπανάνες, οι σπόροι κολοκύθας, τα κάσιους, το σκουμπρί, ο σολομός, ο τόνος, το αβοκάντο και η μαύρη σοκολάτα περιέχουν μαγνήσιο και είναι επίσης απαραίτητες.

Τα φασόλια, οι φακές, το μοσχάρι, το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το σπανάκι και το συκώτι βοηθούν στην αύξηση του σιδήρου.

Το κρεμμύδι και το σκόρδο τέλος έχουν αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.

You may also like

Hot News