Γιατί η μεσημεριανή σιέστα σου δεν πρέπει να κρατάει πάνω από 40 λεπτά;

By

Κοιμάσαι το μεσημέρι και ο ύπνος σου κοντεύει να διαρκεί περισσότερο από το βραδινό; Αν η απάντηση είναι θετική, τότε μάθε πως κινδυνεύεις να αναπτύξεις μεταβολικό σύνδρομο!

Σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική έρευνα, με επικεφαλής τον διαβητολόγο Τομοχίντε Γιαμάντα του Πανεπιστημίου του Τόκιο, οι άνθρωποι που κοιμούνται το μεσημέρι πάνω από 40 λεπτά αυξάνουν τον κίνδυνο να αναπτύξουν μεταβολικό σύνδρομο. Οι ειδικοί πήραν στοιχεία από 21 μελέτες, που αφορούσαν συνολικά σχεδόν 308.000 άτομα.

Οι μελέτες αποδεικνύουν πως τόσο ο μεσημεριανός ύπνος για πάνω από 40 λεπτά, όσο και η συχνή υπνηλία, αυξάνουν κατά 50% περίπου τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, ενώ αντίστοιχα επηρεάζει και στην παχυσαρκία.

Τι είναι το μεταβολικό σύνδρομο;

Το μεταβολικό σύνδρομο είναι μια διαταραχή, που περιλαμβάνει συμπτώματα όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλή χοληστερόλη, λίπος στην περιφέρεια της μέσης και αυξημένο σάκχαρο. Οι μεταβολικές παθήσεις εμφανίζουν σταθερή διαχρονική αύξηση σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα του Γιαμάντα, ο μεσημεριανός ύπνος για πάνω από 40 λεπτά συσχετίζεται με κατά 82% αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας και κατά 27% αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Δείτε γιατί πρέπει το avocado oil να πάρει σημαντική θέση στη ρουτίνα περιποίησης

Τα έλαια είναι μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες σας όσο αφορά την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών. Χαρίζουν θρέψη,...
Διαβάστε Περισσότερα