Κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις κιλά; Tips για την κατακράτηση υγρών

By

Κάνεις δίαιτα αλλά ο δείκτης της ζυγαριάς σου παραμένει κολλημένος σε συγκεκριμένα κιλά; Μήπως κάποιες φορές σε δείχνει και πιο παχιά από ό,τι συνήθως. Μην ανησυχείς! Απλά έχεις κατακράτηση υγρών… Και εμείς σου έχουμε 10 απλά tips για να την νικήσεις!

1. Πίνε άφθονο νερό

Αυτό πρέπει να το κάνεις έτσι κι αλλιώς, είτε κάνεις δίαιτα είτε όχι, αλλά σε περιόδους κατακράτησης ακόμη παραπάνω.

2. Μηλόξιδο αυτό το… θαύμα

Ξέχνα το λεμόνι με χλιαρό νερό που συστήνουν πολλοί να πίνουμε το πρωί και δοκίμασε να βάλεις σε 1 ποτήρι χλιαρό νερό 1 κουτ. γλυκού μηλόξιδο και 2 κουτ. γλυκού μέλι. Θα το πίνεις κάθε πρωί για όσο αισθάνεσαι φουσκωμένη και θα δεις μεγάλη διαφορά.

3. Σόδα με χαμομήλι το αγαπημένο του “κοκτέιλ” μετά από το μεσημεριανό

Ναι, καλά διάβασες, 2 ώρες μετά το μεσημεριανό σου γεύμα θα πίνεις 1 φλιτζάνι χαμομήλι που μέσα έχεις διαλύσει 1 κουτ. γλυκού σόδα. Στην αρχή η γεύση του ίσως σε ξενίσει, ωστόσο αν το δοκιμάσεις για τις περιόδους κατακράτησης υγρών θα διαπιστώσεις ότι βοηθάει.

4. Αλάτι ο ύπουλος “εφιάλτης”

Καλό είναι να αποφεύγεις το αλάτι σε περιόδους κατακράτησης υγρών, ωστόσο αν δεν μπορείς να φας φαγητό χωρίς αλάτι, προτίμησε αλάτι Ιμαλαΐων. Επίσης, δεν θα ρίχνεις έξτρα αλάτι στο πιάτο σου, ενώ στη σαλάτα μπορείς και να μην βάλεις καθόλου και να της δώσεις γεύση με μυρωδικά, λεμόνι ή ξίδι.

5. Ποιες τροφές να αποφεύγεις

Όσο κάνεις αποτοξίνωση μείνε μακριά από γαλακτοκομικά προϊόντα που έτσι κι αλλιώς προκαλούν φουσκώματα, καθώς και από τη ζάχαρη, το κόκκινο κρέας και το αλκοόλ.

6. Το αποτοξινωτικό ρόφημα που πρέπει να δοκιμάσεις

Ρίξε μέσα στο μπλέντερ τσάι του βουνού, ταραξάκο, σημύδα, λουίζα, τσουκνίδα και μελισσόχορτο και χτύπα μέχρι να γίνουν ένα ενιαίο μίγμα, αλλά όχι σκόνη. Βάλε το μείγμα βοτάνων σε μεταλλικό ή γυάλινο βάζο και καθημερινά φτιάχνεις ένα ρόφημα με 1 κουτ. σούπας από το μείγμα και προσθέτεις και 1 ξυλάκι κανέλα Κεϋλάνης. Είναι και γευστικό και βοηθάει πολύ!

7. Άσκηση καθημερινά!

Η γυμναστική δεν πρέπει να λείπει έτσι κι αλλιώς από την καθημερινότητά σου, ωστόσο σε περιόδους κατακράτησης υγρών πρέπει σίγουρα να γυμνάζεσαι για 40-45 λεπτά.

8. Επίλεξε τους σωστούς υδατάνθρακες

Φρούτα και λαχανικά είναι φίλοι της γραμμής σου. Από την άλλη, οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες θα πρέπει να αποφεύγονται γιατί προκαλούν κατακράτηση υγρών.

9. Νωρίς… το βραδινό

Είσαι από αυτούς που τρώνε γύρω στις 11 και μετά πηγαίνουν για ύπνο; Μεγάλο λάθος! Θα πρέπει να έχεις φάει το βραδινό σου γεύμα τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο.

10. Μήπως είσαι απλά αδιάθετη;

Κατακράτηση υγρών παρουσιάζουν οι γυναίκες και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Ακολούθησε τις παραπάνω συμβουλές λοιπόν και περίμενες να περάσουν οι δύσκολες μέρες για να ξεφουσκώσεις τελείως.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα