Κολοκυθόσπορος: 5 οφέλη για την υγεία σου που πρέπει να ξέρεις!

By

Αυτά που θα διαβάσεις παρακάτω θα σε κάνουν να τρέξεις μέχρι το σούπερ μάρκετ και να πάρεις κολοκυθόσπορο.

Ένα τέταρτο του φλιτζανιού κολοκυθόσπορος θα σου δώσει 150 θερμίδες, 15 γρ. καλών λιπαρών, μερικά γραμμάρια υδατάνθρακα και 8-10 γρ. φυτικής πρωτεϊνης.

Δες παρακάτω τα 5 βασικά οφέλη για την υγεία σου που έχει ο κολοκυθόσπορος.

1. Υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο Το μαγνήσιο βοηθάει στην βελτίωση της διάθεσης και του ύπνου ενώ παίζει ρόλο και στην παραγωγή κολλαγόνου.

2. Υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά Τα αντιοξειδωτικά είναι αντιγηραντικά και βοηθούν στην αποφυγή χρόνιων ασθενειών.

3. Γεμάτοι καλά λιπαρά Οι κολοκυθόσποροι είναι εξαιρετική πηγή Ωμέγα-3 λιπαρών. Αυτά προστατεύουν από τα καρδιακά προβλήματα.

4. Ελέγχουν τη γλυκόζη του αίματος Οι έρευνες δείχνουν ότι ο κολοκυθόσπορος προστατεύει από τον διαβήτη τύπου 2.

5. Μπορεί να βελτιώσουν και την ποιότητα του σπέρματος Έρευνες έχουν δείξει ότι οι κολοκυθόσποροι και το λάδι από κολοκυθόσπορους προστατεύουν από προβλήματα στον προστάτη ενώ κάποιες άλλες έρευνες υποστηρίζουν και ότι αυξάνουν την ποιότητα του σπέρματος.

You may also like

Follow @keepupgr


This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Hot News

post-image
Aδυνάτισμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Κάνω διατροφή” και έχω επιθυμία για γλυκό! Πώς το λύνω;

Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται σχεδόν αυτόματα αργά το βράδυ και μάλιστα σε περίεργες ώρες, που ξαφνικά έχετε μία...
Διαβάστε Περισσότερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Το Μενου της εβδομάδας (25/11-1/12): Τι να φας για βραδινό από Δευτέρα έως Κυριακή!

Για να μην αγχώνεσαι για το τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, σου έχω παρακάτω ένα υγιεινο, θρεπτικο μενού για...
Διαβάστε Περισσότερα