Κολοκυθόσπορος: 5 οφέλη για την υγεία σου που πρέπει να ξέρεις!

By

Αυτά που θα διαβάσεις παρακάτω θα σε κάνουν να τρέξεις μέχρι το σούπερ μάρκετ και να πάρεις κολοκυθόσπορο.

Ένα τέταρτο του φλιτζανιού κολοκυθόσπορος θα σου δώσει 150 θερμίδες, 15 γρ. καλών λιπαρών, μερικά γραμμάρια υδατάνθρακα και 8-10 γρ. φυτικής πρωτεϊνης.

Δες παρακάτω τα 5 βασικά οφέλη για την υγεία σου που έχει ο κολοκυθόσπορος.

1. Υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο Το μαγνήσιο βοηθάει στην βελτίωση της διάθεσης και του ύπνου ενώ παίζει ρόλο και στην παραγωγή κολλαγόνου.

2. Υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά Τα αντιοξειδωτικά είναι αντιγηραντικά και βοηθούν στην αποφυγή χρόνιων ασθενειών.

3. Γεμάτοι καλά λιπαρά Οι κολοκυθόσποροι είναι εξαιρετική πηγή Ωμέγα-3 λιπαρών. Αυτά προστατεύουν από τα καρδιακά προβλήματα.

4. Ελέγχουν τη γλυκόζη του αίματος Οι έρευνες δείχνουν ότι ο κολοκυθόσπορος προστατεύει από τον διαβήτη τύπου 2.

5. Μπορεί να βελτιώσουν και την ποιότητα του σπέρματος Έρευνες έχουν δείξει ότι οι κολοκυθόσποροι και το λάδι από κολοκυθόσπορους προστατεύουν από προβλήματα στον προστάτη ενώ κάποιες άλλες έρευνες υποστηρίζουν και ότι αυξάνουν την ποιότητα του σπέρματος.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα