Να γιατί πρέπει να κοιμάσαι το μεσημέρι!

By

Μια νέα μελέτη Ελλήνων επιστημόνων παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό στο ετήσιο συνέδρο Ευρωπαϊκής Εταιρίας Καρδιολογίας στο Λονδίνο που αφορούσε τον μεσημεριανό ύπνο και τα πλεονεκτήματά του.

Πιο συγκεκριμένα οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καρδιολόγο Μανώλη Καλλίστρατο του νοσοκομείου «Ασκληπιείου» Βούλας, μελέτησαν 386 ασθενείς με αρτηριακή υπέρταση (200 άντρες και 186 γυναίκες) με μέση ηλικία 61,4 ετών.

Η έρευνα έδειξε ότι όσοι κοιμούνταν το μεσημέρι, είχαν κατά μέσο όρο 5% μικρότερη μέση συστολική πίεση μέσα στη μέρα σε σχέση με όσους δεν κοιμούνταν καθόλου τα μεσημέρια.

kl_ypnos01

Σύμφωνα με τη μελέτη, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια του μεσημεριανού ύπνου, τόσο μειώνεται η σοβαρότητα της υπέρτασης. Μάλιστα, όσοι κοιμούνται περισσότερο τα μεσημέρια, έχουν ακόμη χαμηλότερη πίεση κατά τον νυχτερινό ύπνο τους, πράγμα ωφέλιμο για την υγεία τους.

Το αρνητικό είναι πως ο μεσημεριανός ύπνος γίνεται μια όλο και πιο σπάνια συνήθεια καθώς το ωράριο εργασίας για τους περισσότερους είναι 9 πμ με 5 μμ με αποτέλεσμα να χάνεται η ώρα του μεσημεριού στη δουλειά.

Προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου και όποτε το επιτρέπει το πρόγραμμά σου. Ο ύπνος είναι υγεία και η επιστήμη είναι εδώ για να το επιβεβαιώσει.

You may also like

Follow @keepupgr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: The account for needs to be reconnected.
Due to recent Instagram platform changes this Instagram account needs to be reconnected in order to continue updating. Reconnect on plugin Settings page

Hot News

post-image
Beauty Μυστικά Ομορφιάς

Eίσαι αρχάρια στο βάψιμο φρυδιών: Δες τα 5 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για ombre βάψιμο

To να αποκτήσεις τέλεια σχηματισμένα και βαμμένα φρύδια δεν είναι εύκολη υπόθεση – ή τουλάχιστον αυτό πίστευα μέχρι πρόσφατα....
Διαβάστε Περισσότερα