Όλοι ξέρουμε ότι τα αναψυκτικά διαίτης κάνουν κακό στην υγεία μας! Πόσο κακό όμως;

By

Σου αρέσει να χαλαρώνεις τα βράδια στον καναπέ σου παρέα με ένα αναψυκτικό διαίτης; Το ίδιο αρέσει σε πολλούς ανθρώπους και το καταλαβαίνω. Άνθρωπος είσαι κι εσύ.

Όταν μάλιστα αυτό που πίνεις δεν έχει ζάχαρη και επομένως δεν έχει θερμίδες νιώθεις σαν να είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι.

Οι έρευνες, όμως, δυστυχώς λένε άλλα. Tα αναψυκτικά διαίτης κάνουν κακό στην υγεία σου, μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα στην καρδιά, πονοκεφάλους και τελικά να σε παχύνουν κιόλας.

Τι λένε οι ειδικοί λοιπόν για τα αναψυκτικά διαίτης που τόσο αγαπάς και προτιμάς;

Tα συστατικά τους είναι πολύ κακά για την υγεία σου. Τα υποκατάταστα ζάχαρης που περιέχουν -πολλά από τα οποία δεν μπορείς καν να προφέρεις- μπορεί να σου δημιουργήσουν πολύ μεγάλο πρόβλημα, ίσως και καρκίνο. Επιπλέον οι άνθρωποι που πίνουν αναψυκτικά διαίτης αντιμετωπίζουν προβλήματα άγχους, αϋπνίας, άσχημης επιδερμίδας και προβλήματα πέψης.

Η ερώτηση, λοιπόν, που όλοι μας θα θέλαμε να κάνουμε είναι: “Εντάξει, καταλαβαίνω ότι είναι κακό για την υγεία μου και δεν πρέπει να το πίνω σε καθημερινή βάση αλλά μπορώ να πίνω μια στο τόσο;”

H health coach Michelle Cady απαντάει: “Σε ό,τι αφορά την υγεία το πιο σημαντικό είναι να δίνεις προσοχή στο τι κάνεις και τι τρως κάθε μέρα και όχι στο μια στο τόσο. Άνθρωπος είμαι κι εγώ και θέλω κι εγώ το αναψυκτικό μου μια στο τόσο. Έτσι το πίνω 1-2 φορές το μήνα”.

Τι είναι, όμως, καλύτερο; Τα αναψυκτικά διαίτης ή τα κανονικά αναψυκτικά;

“Aν είναι να πιεις αναψυκτικό καλύτερα να πιεις διαίτης παρά κανονικό. Κάθε κουτάκι κανονικού αναψυκτικού έχει 39 γραμμάρια ζάχαρης τα οποία μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε διαβήτη”.

You may also like

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συνταγές

12 Πεντανόστιμες Συνταγές που Πρέπει να Φτιάξεις Αυτό το Φθινόπωρο!

Όταν ο καιρός κρυώνει ανυπομονούμε να μπούμε στην κουζίνα και να δοκιμάσουμε καινούργιες συνταγές με πεντανόστιμα φθινοπωρινά υλικά. Κάλεσε...
Διαβάστε Περισσότερα