Πόσο σημαντικά είναι τα ω-3 και ω-6 λιπαρά στην εγκυμοσύνη;

By

Όσο σημαντικές είναι οι εξετάσεις, που κάνει μια γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, άλλο τόσο σημαντική είναι και η διατροφή της. Οι διατροφικές επιλογές της εγκύου επηρεάζουν άμεσα το παιδί.

Πολλά ακούγονται για τα ω-3 και ω-6 λιπαρά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τι όμως ισχύει στην πραγματικότητα;

Σύμφωνα με ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Τοχοκου στην Ιαπωνία, η κατανάλωση ω-3 και ω-6 λιπαρών, που περιέχουν τα ψάρια, μπορούν να ενισχύσουν την υγιή ανάπτυξη του εμβρυϊκού εγκεφάλου.

Κάνοντας πειράματα με ποντίκια, οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι όταν τα θηλυκά πειραματόζωα σιτίστηκαν με διατροφή πτωχή σε ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, οι απόγονοί τους γεννήθηκαν με μικρότερους εγκεφάλους και είχαν μη φυσιολογική συναισθηματική συμπεριφορά όταν ενηλικιώθηκαν.

Οι παρατηρήσεις αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές δεδομένου ότι χιλιάδες άτομα σήμερα σε πολλές χώρες έχουν παρόμοιες διατροφικές ελλείψεις και τείνουν να καταναλώνουν περισσότερα σπορέλαια, που είναι πλούσια σε ω-6 λιπαρά οξέα, αλλά όχι σε ω-3.

Συμπεραίνουν έτσι οι ερευνητές πως οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα πρέπει να προσπαθούν να τρώνε περισσότερα ψάρια δίνοντας ένα πλεονέκτημα στην ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου.

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Η διάσημη ηθοποιός Vanessa Hudgens κάνει αυτή τη διατροφή και νιώθει πολύ πιο υγιής!

Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για να χάσει βάρος! Απλά για...
Διαβάστε Περισσότερα