Ύπνωση και Ευεξία: Πως θα κατακτήσεις τους στόχους σου και θα αρχίσεις να απολαμβάνεις τη γυμναστική

By

Eίσαι ένας από τους ανθρώπους που δραπετεύουν από τη γυμναστική, τεμπελιάζουν ή βαριούνται να πάνε στο γυμναστήριο; Σίγουρα, θα σηκώσουν πολλοί το χέρι καταφατικά σε αυτή την ερώτηση και κάποιοι άλλοι ντρέπονται να το παραδεχτούν αλλά μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος.

Είναι αποδεδειγμένο ότι η σωματική εκγύμναση – μην ξεχνάμε και τη νοητική – είναι ένας υπέροχος τρόπος να κάνεις τη ζωή σου πιο υγιή και να αποφύγεις σοβαρές ασθένειες. Σου επιτρέπει να κερδίσεις τον έλεγχο της ζωής σου και να κρατήσεις το σώμα σου υγιές. Έτσι είναι χρήσιμη και απαραίτητη για όλους.

Όμως το πρόβλήμα που πολλοί απο εμάς αντιμετωπίζουν, είναι ότι βρίσκουν δικαιολογίες ώστε να μην γυμνάζονται. Πολλοί άνθρωποι ρίχνουν την ευθύνη στην πολλή δουλειά ή στις οικογενειακές υποχρεώσεις που τους κουράζουν και τους αποτρέπουν από το να γυμναστούν. Σε άλλους, το γυμναστήριο μπορεί να τους προκαλεί νευρικότητα ή και φόβο.

Όποια κι αν η δικαιολογία, σκέψου πρώτα την υγεία σου και πόσο σημαντική είναι η γυμναστική στο να την βελτιώσεις. Θυμήσου ότι αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για τον εαυτό σου. Πάντα μπορείς να βρεις χρόνο για γυμναστική, ακόμα και τις μέρες που είσαι πολύ απασχολημένος καθώς αν δεν είσαι υγιής, δεν μπορείς να έχεις καλή απόδοση και στην εργασία σου.

Τι είναι η Ύπνωση και τι η Υπνοθεραπεία;

Η Ύπνωση είναι μια φυσική, αφάρμακη κατάσταση του νου που παρατηρείται στους ανθρώπους αλλά και στα ζώα. Είναι επίσης μια εκστατική κατάσταση κατά την οποία το άτομο έχει αυξημένη εστίαση και προσοχή. Δεν μοιάζει με τον ύπνο αλλά είναι μία κατάσταση μεταξύ ύπνου και ξύπνιου. Το άτομο που υπνωτίζεται αισθάνεται βαθιά νοητική και σωματική χαλάρωση και ηρεμία, αφήνοντας για λίγο όλες τις ανησυχίες του. Η Υπνοθεραπεία χρησιμοποιεί την κατάσταση της Ύπνωσης, την Ύπνωση εν συντομία ως ισχυρό και αποτελεσματικό εργαλείο.

Η Ύπνωση είναι παρόμοια κατάσταση με το όταν είμαστε απορροφημένοι σε ένα ένα βιβλίο ή μία ταινία. Αυτή η κατάσταση επιτρέπει στο άτομο να εστιάσει εξ ολοκλήρου και έντονα σε ένα συγκεκριμένο θέμα και να γίνει πιο δεκτικό σε κάθε θετική υποβολή που δίνεται από τον υπνοθεραπευτή.

Η Ύπνωση στα πλαίσια της Υπνοθεραπείας θεωρείται ένας από τους καλυτέρους τρόπους καταπολέμησης των φοβιών και απόκτησης κινήτρων ώστε το άτομο να κάνει καλύτερες, πιο υγιείς επιλογές. Πολλοί από εσάς μπορεί να θέλουν να γυμναστούν αλλά αποτυγχάνουν στην πράξη λόγω καθημερινών περιορισμών. Σε αυτή την περίπτωση οι συνεδρίες Υπνοθεραπείας σχεδιάζονται ειδικά για να πετύχουν τον επαναπρογραμματισμό του τρόπου σκέψης συνολικά, όχι μόνο στο να γυμναστείς περισσότερο αλλά στο να αρχίζεις να απολαμβάνεις τη γυμναστική.

Πως η Υπνοθεραπεία συμβάλλει στην Ευεξία

H Ύπνωση σε προτρέπει να αναλάβεις την ευθύνη του εαυτού σου. Ο υπνοθεραπευτής ενσταλλάσσει στο άτομο θετική ενέργεια μέσω επαναλαμβανόμενων υποβολών. Έτσι αρχίζεις να πιστεύεις ότι οι στόχοι που έχεις επιλέξει ειναι πραγματικά επιτεύξιμοι και αυτό θα σου δώσει ώθηση και θα σε κάνει ακόμα πιο αποφασιστικό στο να τους κυνηγήσεις και να τους πετύχεις.

Το πιο σημαντικό σε αυτή τη διαδικασία είναι να εμπιστευθείς τις έμφυτες ικανοτητές σου και την εσωτερική σου δύναμη να γυμναστείς και να βελτιώσεις την υγεία σου.

Ο Υπνοθεραπευτής θα σε βοηθήσει όχι μόνο να ξεπεράσεις τη απροθυμία να γυμναστείς αλλά και να βρεις, αν θέλεις, τον βαθύτερο λόγο ο οποίος σε αποτρέπει από τη γυμναστική. Ο συνειδητός μας νους χρησιμοποιώντας τη λογική, δημιουργεί δικαιολογίες για να μην γυμναστούμε. Η υπνοθεραπεία σιγεί για λίγο αυτό το κομμάτι του νου, το βολεμένο που δεν θέλει να αλλάξει, με το να σε οδηγήσει σε μια πολύ χαλαρή νοητική κατάσταση. Μετά εστιάζει στον υποσυνείδητο νου που ανταποκρίνεται καλύτερα έτσι ώστε να τον κινητοποιήσει και να ακολουθήσει τι είναι καλύτερο για σένα.

Εάν θέλεις να μειώσεις το βάρος σου ή να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής μέσω της γυμναστικής, η υπνοθεραπεία είναι ένας πολύ καλός τρόπος να το κάνεις.

Πολλοί ίσως να μπερδεύουν την ύπνωση που χρησιμοποιείται σε θεραπευτικό πλαίσιο με αυτό που έχουν δει σε κάποια ταινία, ωστόσο αυτά τα δύο είναι πολύ διαφορετικά.

*Η ύπνωση έχει αναγνωριστεί από τον Βρετανικό Ιατρικό Σύλλογο από το 1956 και από τον Αμερικανικό Ιατρικό Σύλλογο από το 1958.

Κι ένα μήνυμα για όσους επιθυμούν να κάνουν Υπνοθεραπεία

Η χρήση της ύπνωσης για τη διαμόρφωση μιας νέας συνήθειας, όπως η γυμναστική, είναι πολύ αποτελεσματική. Μπορείς άμεσα να νιώσεις πολύ καλύτερα και πολύ σύντομα να αρχίσεις να αλλάζεις την ζωη προς το καλύτερο.

Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να επισημάνουμε ότι η ύπνωση δεν αποτελεί ένα μαγικό ραβδί ή ενα μαγικό χάπι που από μόνο του θα κάνει την δουλειά αντί για σένα. Θα χρειαστεί δέσμευση, συνέπεια, πειθαρχία και φυσικά δράση για να κάνεις την διαδικασία πανίσχυρη και θαυματουργή.

Επομένως, δεν σου μένει τίποτε άλλο παρά να χρησιμοποιήσεις την Ύπνωση για να νικήσεις την αναβλητικοτητά σου και να γυμναστείς!

Ο Στέφανος Λέων. Βαούτης ασχολείται με την Κλινική και Αναλυτική Υπνοθεραπεία, το NLP & HypnoCoaching και την τεχνική HypnoBirthing(προετοιμασία εγκύων για φυσικό/ανώδυνο τοκετό με Υπνοθεραπεία). Επίσης είναι εισηγητής Σεμιναρίων εκμάθησης αποτελεσματικής Αυτο-Ύπνωσης και Αυτο-Προγραμματισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες

www.ypnotherapeia.gr

Mail: [email protected]

Τηλ.: 210 9567413, 6942033399, 6980802051

You may also like

Follow @keepupgr

Hot News

post-image
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Σωστή διατροφή

Jessica Biel: Η σύζυγος του Justin Timberlake κάνει τη διατροφή που θα έπρεπε να κάνεις κι εσύ!

Η Jessica Biel λάμπει και αυτό οφείλεται στην υγιεινή διατροφή που κάνει. Είναι για μένα το ιδανικό κορμί. Ούτε...
Διαβάστε Περισσότερα