Ζάχαρη και κατάθλιψη! Υπάρχει σύνδεση σύμφωνα με νέα έρευνα

By

Έχεις συνδέσει κι εσύ την κατανάλωση ενός γλυκού με ευχαρίστηση και χαρά; Mπορεί στιγμιαία να νιώθεις ενέργεια μετά την κατανάλωση ενός γλυκού αλλά μακροπρόθεσμα η ζάχαρη μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική σου υγεία.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Kansas η ζάχαρη μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία σου. Η πολλή ζάχαρη μάλιστα είναι πολύ πιθανό να σε κάνει να δυσκολεύεσαι να νιώσεις ευχαρίστηση ή κίνητρο, πράγμα που είναι σύμπτωμα κατάθλιψης.

Η ζάχαρη επίσης προκαλεί φλεγμονή στο σώμα και τον εγκέφαλο σύμφωνα με την έρευνα που ανέφερα παραπάνω.

Περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που έχουν κατάθλιψη έχουν υψηλά επίπεδα φλεγμονών. Επίσης όπως γνωρίζουμε οι φλεγμονές μπορούν να οδηγήσουν έναν εγκέφαλο σε κατάθλιψη. Επομένως ένας εγκέφαλος που έχει φλεγμονές, είναι ένας εγκέφαλος με κατάθλιψη.

Πόση ζάχαρη λοιπόν μπορείς να τρως; Oι γυναίκες μπορούν να τρώνε μέχρι 25 γρ. την ημέρα το οποίο αντιστοιχεί σε 6 κουταλάκια του γλυκού. Οι άντρες από την άλλη μπορούν να τρώνε μέχρι 36 γρ. την ημέρα ή 9 κουταλάκια του γλυκού.

Β12: Γιατί πρέπει να βάλεις τη μαγική βιταμίνη στη ζωή σου!

Το να βγάλεις εντελώς τη ζάχαρη από τη διατροφή σου ενώ έχεις συνηθίσει να τρως πολύ δεν είναι η σωστή στρατηγική γιατί μπορεί να σε οδηγήσει σε χειρότερα αποτελέσματα. Αντιθέτως μια διατροφή χαμηλή σε ζάχαρη και υψηλή σε ωμέγα-3 λιπαρά και βασισμένη σε λαχανικά και φρούτα είναι ιδανική για κάθε άνθρωπο.

You may also like

Hot News